Dettolen prissänkt!
HEj! Var nere och köpte Dettol till MAgda i dag och såg till min glädje, att de snälla pojkarna på min Hum-Humbutik har sänkt priset på Dettolen! Nu tar de inte mer än 23 kr flaskan. Så är nån intresserad, som inte kan få tag det hemmavid, så hör av er! I en sån där 60krvaddeerad påse går det ner tre flaskor. Bara så ni vet….
Gunilla
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Jag har försökt få tag i flaskan här i Kungsör och Eskilstuna men det finns inte…Så jag pm dig..
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
skickar ett pm
Slog in Dettol + Stockholm om fick upp att några tatueraraffärer säljer den
så kolla hos dem ifall ni inte finner i andra butiker i era städer.
Ja jag åker ner till strömstad i eftermiddag igen. Glömde hundmat… SHit. Så ner i getingboet med alla badj***-r. Vilken tur, att jag inte gjorde tidig fredag, dvs tog mig ett glas vin! Puma, då fixar jag det vi pratade om också! Hehe, åker gratis, då jag tar JAnnes bil…….
Hum-hum butik 

Hittar inga Hum-Hum butiker här i Karlskrona :( Någon här inne som bor i Karlskrona som vet om det finns?
Hum-hum butiken i Falun går under Livsmedel - Detaljister på eniro…..
vad är det för medel?
Vänligen
Sofia
Medarbetare på brukshundar
Rengöringsmedel som tar bort kisslukt va, Gunilla?
ja det tar bort kisslukt och ska tydlign vara kanon. Tror ngn härinne provade en som Gunilla fixade och det tog bort det från en soffa. Kommer inte ihåg vem.
Gunilla, det blir kanon.
//Pia

Är den till för textiler alltså?
#8 och #11. Det är ett antiseptisk desinfektionsmedel, används ofta i samband med tatueringar, men fungerar utmärkt att ta bort kattkisslukt m.m.
det behöver jag ha en flaska av….. Jag har en kastrerad "pisse Nisse" . Har använt Pis. Vaek tidigare men det tycker jag inte fungerar längre
Haha, ni som PM:at mig har fått det namnet som används i Strömstad. Får inte säga sånt här…..Ja, jag åkte ner till Humhum på Oslovägen, och de trodde väl jag var koko. Köpte 8 flaskor. Köpte även såna där färdiga portopåsar. Så j**a dumt! Fyra går INTE ner i en 60kronors och tre går INTE ner i en 40kronors. Så ni kan väl höra av er, ni som inte kan få tag i det, så skickar jag gärna. Varskodde de snälla pojkarna, att jag kanske kommer ner och köper ännu mer!
Tuska, Använd sökfunktione här inne och sök på Dettol. Så kommer infot upp! Så vitt jag vet, så blev Mizzi väldigt nöjd. KAtterna går inte dit sen heller. OCh så gott det luktar sen!
hej, gunilla. skulle vilja beställa 3 st tills den 25/7. att du sänder mig det.
Nu har mina flaskor kommit, min underbara brevbärare ringde på dörren så jag slapp gå ut och hämta brevet…
Tack Gunilla…

Hur mycket är det i en flaska?
En flaska innehåller 500ml…

Tack!
Solweig, fixar det. Men jag har ine din adress. Så PMa mig om det
Men vad kostar en laddning då, med dettol och porto?
Puttar upp, ifall jag får skrämma slag på pojkarna på Humhumbutiken på fredag igen….
jag beställde två flaskor av gunilla o med porto gick det på 86kr
Ja, ni som nu har era flaskor, kan ju jaga runt numera och leta. Det är alltid lättare närman verkligen har bevis för att en sak verkligen finns

Här funkar dettolen bra, Mizzi var ju som sagt och luktade på ställena där Teddy kissat och bajsat men sedan jag tvättat med dettol så går han inte dit längre.
Hade vissa handukar som Teddy kissat på också , fast jag tvättat dom i tvättmaskin så satte sig även Mizzi på en av dom jag bäddat med.
Nu har jag tvättat den i dettol och ska se hur det funkar med samma handduk så jag får återkomma om hur det gick.
Men som sagt hittills så har det funkat finfint 
Toppen!
Kolla vad de tar! Inte klokt…..

Om jag fattar dig rätt är det shopping på fredag.
Skulle du vilja köpa två flaskor till mig? För det är väl två st det går ner i 40:-- påsen?
Japp Destany. HAr två flaskor kvar och en grön mellanpåse just nu. Så får jag dina uppgifter, så kan jag skicka imorgon till dig.
Putar upp igen, ifall det är fler som vill ha. Hoppas de inte har höjt priset igen på Hutturu-Hutturubutiken. HAr en svaaaag aning om, att de kansek bara tappat bort en prisskylt… Finns ett liknande preparat, nämligen, som inte luktar så gott, som har exakt det priset. Men det finns massa Hutturu-Hutturubutiker i Strömstad, så jag ska ta och kolla runt, vem som är billigast. Men såg ni, vilket rövarpris de tog ut på Blocket? Skämmes, ta mig f*n.
Jag skrev och frågade han på blocket varför han tar så mycket när en flaska kostar i butiken 23 kr. Undrar vad han svarar?
HAha, ja man kan undra…..Ok, nu kanske om man googlar, så ser man, att normalpriset ligger runt 30 kri Hutturu-Hutturubutikerna. Men ändå….Heh, ni kanske får vallfärda till Strömstad! Essut, kom din iller idag?
#32 Nä den har inte kommit
Säg den lycka som varar för evigt. Den var felmärkt förra veckan I dag var den uppe i 35 svenska kronor igen.. Men jag snokade reda på en till sån där affär, där de tog 28 svenska! JAg tror, att vi har 6 eller 7 såna butiker här i lilla Strömstad. Helt otroligt! Så jag har på lager nu igen. Destany, dina flaskor gick iväg från postkontoret i dag.

Tack så jättemycket.
Ska bli spännande att prova det. Jag har inte haft några katter som markerat på några år men det är precis som om gammalt kommer fram ibland. T ex tycker jag kattpisstanken kommer fram på ett par ställen vid hög luftfuktighet.
Min gamla mor har alltid sagt jag har en näsa som en blodhund. 

Flaskorna kom idag.
Tack Gunilla. 
Hej!
Jag hade oxå tänkt prova detta medel, men vet inte i vilken sorts affärer man ska leta??? Hittar det inte via Eniro här i stan heller. Är det nå´n som har tid o lust att PMa mej o berätta, ifall man inte får skriva ut det här direkt?
Tack på förhand!
/Maria