Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutanför-ämnet
Läst 957 ggr
Hawknestgrove
0

Roligaste TVreklamen?

Så grått och trist, så jag tänkre höra, vilken TVreklam tycker ni är kuligast?

För mig är det ständigt en segrare, nämligen den lille Iprenmannen. Som god två just nu, är det den gnällige gubben som är misstänksam mot ketchupen hans fru har köpt . På god trea, så är det reklamen för Allsång på Skansen, den där grinige gubben. Allt är ju Fy F*n va dumt….. Förutom kaffekasken…..Förstår inte,varför jag tycker reklam med griniga gubbar är så kul….. ser jag vissa liknelser, månntro?Skrattande

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

GosChippen
0

Jag gillar reklamen för Lidl, frun som handlar allt billigt där, medan den överklassaktige mannen tror att de lever dyrt och i lyx!

Hawknestgrove
0

Haha, ja von Lidl är det nu va? Eller har det kommit en ny? Den förra var också kul, den med den lilla bilen

Maria-I
0

Reklamen med pojken som hittar föräldrarnas kamasutra-bok är rätt underhållande, men VAD är det nu reklam för??

GosChippen
0

**Kamasutran är väl reklam för nån slags färdigrätter?Minns inte vilket märke.
**

Vad heter slakarn älskling? :Von Lidl ja, ha ha ha!

**De hade ju en midsommarreklam också, på bryggan:den snorkige mannen skrek: spare no expenses! Barnbarnet sa: men mormor, du handlar ju på Lidl….
**

Sidentass
0

jag gillar framförallt den lilla bebisen som börjar sjunga o röra sig rytmiskt i takt med musiken "thats the way i like it":-) Sen skrattar ja åt Lidl-reklamen..von lidl..ha,ha,ha:-)

Puma77
0

Jag har kamasutra boken och sen den lille som får räkost. oh oooh

//Pia

Hawknestgrove
0

Haha, ja kamasutra ja, Dafgårds färdiga rätter. Den är bra…. Men pappa, vad GÖÖÖÖR dom har han fastnat,hahahah!

mymlanbus
0

#7. Jag som aldrig ser på Tv:n har i alla fall sett kamasutra och minns den dessutom :) den är rolig!

Puma77
0

Ä hon naken pappa? Eh eh hon har feber.

Pappa, den där boken…….? Tyst, ppppppprprata inte med mat i munnen. ha ha störtskön ju.

//Pia

mymlanbus
0

*skrattar högt för mig själv* Eh… barnen börjar se lite konstigt på mig… mamma sitter och garvar vid datorn och har ingen cam och inget msn… jaha, vad garvar hon åt? De skulle bara veta! Hemlis

Skrattande

Hawknestgrove
0

Bara jag som tycker Iprengubben är toppenkul?

GosChippen
0

Iprengubben är hemsk!

Jag byter kanal varje gång han dyker upp.

Imasy
0

Iprengubben var kul, på sin tid ;) Nu har han varit med så länge, att han är inte lika skoj längre ;)

Telia-familjen tycker jag är skoj, och Norrlands Guld får väl till det emellanåt. Fast det är väl för att de driver med norrlännigarna, och det är väl ungefär vad jag har för uppfattning att norrlänningar är på i sättet ;)