Har olyckan vänt nu? JIPPIE
Idag har jag fått reda på att jag nog kommer på högskolan till hösten. Jag e så jädra glad. Ska plugga 100% det mesta är på distans så att jag kan vara hemma mycket. Det känns så jädra bra!!! Nu fattas det bara att CSN ska krångla det gör det alltid för mig… Det står Antagen i beskedet så då måste det ju vara så :):):)
Jag ska plugga till Webmaster. Så jag kommer väl bli värsta datafreaket :)
Idag har jag fått reda på att jag nog kommer inte på högskolan till hösten. Jag e så jädra glad.
Haha. Men GRATTIS iaf!!! 
Medarbetare på jack russel terrier
Grattis vännen, vad kul.
//Pia
Haha oj va fel ja skrev… Ja har nog inte trott att ja ska komma in så ja är fortfarande inställd på det :):)

va kul för dig
Grattis vad roligt för dig.
Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren
Grattis
Grattis, va roligt att plugga :)

Grattis Sofia! 
Grattis och lycka till med csn ;)
Jag är oxå glad, jag har kommit in på högskolan jag med och ska läsa till socionom. Det står antagen på mitt besked med så jag antar oxå att jag kommit in.
Grattis, Sofia! Och du, min ena lilla soppterrin har inbringat en liten slant till dig!"
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Grattis till er som kommit in, minns så väl min enorma glädje när jag blev antagen till socialhögskolan i Örebro.
Studierna på Högskolan var helt otroligt givande. Det var nog det bästa jag gjort även om jag nu får betala på studielånen trots att jag är sjukpensionär. Det var det värt, sååå roligt hade jag i 3,5 år!!