Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutanför-ämnet
Läst 1378 ggr
Hawknestgrove
0

Shit.. Bermudatriangeln Strömstad igen...

Nu får jag bryta av. Tydligen så har en fösändelse med datormöss kommit bort…Får sätta mig och virka två till för säkerhets skull…

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Puma77
0

Suck vad jobbigt det måste vara.

Idag skickade jag de sista tusenfotingarna, Ska försöka ge mig på mönstret i helgen och se om jag kan göra några.

Gunilla. Jag har några humlor hemma nu också från paketet från Morgan. Men jag ska kolla upp sen vilka som det är kattmynta i och vilka som inte är. De som inte är ska jag däremot spraya ovanpå.

//Pia

Simson
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Puma: Min tusenfoting ger jag ALDRIG bort…

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=9f75a75a-6cca-4a63-932b-c9ca6bb29372&Filename=KKS leksaker009.jpg)

…hälsar Julian.

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Jenna-Gun
0

Vilken härlig bild.

Heja Julian håll hårt om den.

karins
0

Men vad! Har fler grejor försvunnit för dej Gunilla..nu datamöss, vad märkligt!     Förstår att Julian håller hårt i sin Tusenfoting ;-)

Simson
0

Just nu hänger Julian i gardinen ser jag…Förvånad

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Lena
0

Vad trisst att det kommer bort. Jag skickar ganska mycket per post och det har faktiskt aldrig kommit bort något här i Sverige. Är det klåfingriga brevbärare?

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Mizzi
0

Men Gunilla du måste snart få kramp i händerna som du virkar Flört

Men jag bara älskar dina små djurkreaktioner Kyss så fort min ekonomi tillåter så ska jag beställa en hel hög Skrattande

Hawknestgrove
0

Ok, Puma, toppen. Spruta på de andra humlorna med.  Ja jag vet inte säkert om det fösvunnit. Vet bara, att tillsammans med de datormössen, så skickade jag två Traderagrejer till, varav ett jättebrev(mina stilettskor)och de var framme dagen efter. Men som sagt, Från Göteborg och upp hit, så är det Bermudatriangeln. Ni kommer ihåg klöspallen jag köpte från Ellos? Sista livstecknet från den ursprungliga var ankomst Göteborg 01,37 för ca en månad sen. Sedan dess, vekk mé pusta….

Nä, vår postis är helt Ok, det är nån annastans på vägen som sakerna försvinner…. 

Nåväl, när klockan var två i natt, så var jag färdig med reserverna i alla fall. Så har de inte dykt upp, så får jag skicka ut dem i morgon. så har jag två att lägga ut igen! 

Puma, då lägger jag ut humlor. HOHO, finns bilder på katter och humlor? 

Simson, jag tackar för dina fina bilder1 Nu har jag en hel mapp med fotomodeller och leksaker! klättra i gardiner? Kul. Prova själv. Nä, föresten, gör inte det. När jag var liten, så gjorde jag det och det gjorde VÄLDIGT ont i stjärten efteråt…..KAnske p g a att jag hade ner både gardin och kornisch…..

Puma77
0

Ok Gunilla. Två humlor såg jag låg ute nu. Vänta med nya senare tills jag ger klartecken och vet vad som finns i lager. Har fler på ingång senare från min mamma som jag beordrat henne att göra.

//Pia

Puma77
0

Fin tusenfoting Simson. Förstår att han inte släpper den:)

Finns det fler som vill hjälpa till med att virka leksaker så tar vi emot all hjälp vi kan få.

//Pia

Hawknestgrove
0

Ja jag tycker det inte är någon vits at lägga ut fler i taget.

majvi
0

Jag skulle posta ett brev igår på en mindre ort men brevlådorna var försvunna.Sen såg jag att ett meddelande om att de var borttagna pga att några roade sig med att elda post.

“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream. 

Hawknestgrove
0

Ja tur att jag virkade två datormöss härmonatten. De som jag skickat, i samma veva, som jag skickade andra grejer, är bara vekk me pusta. Så nu får jag skicka nya i morgon….

Vill påminna om, att det tydligen är så ibland även på internet. et mail som skickades till mig,kom aldrig fram….