KKS-auktioner på Tradera
http://www.tradera.com/search/imp.aspx?search=Kattkommando&catid=&county=&l_desc=
Nya auktioner med KKS-leksaker smt laminerade skyltar.

Det står felaktig länk. Men bra med fler auktioner till förmån för KKS!
???????Vaddå felaktig länk?
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Den var fel i morse, men någon god fé har fixat den:)
Nu kom jag in dit i alla fall.
//Pia
Kul auktioner! Har bjudit på fiskarna! :)
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Mina fiskar som är på bilden..skryt…men det var länge sedan jag gjort någon fisk..
Ja, jag funderade på att göra fiskar igen. Samma sak med de små söta hattarna. de blir ju så fina…..

Sist jag tittade i kks djurschop var där 40 fiskar kvar..hattar är där inte så många..
Oj, då är det mycket fisk…..

#8 Antalet leksaker i Djurshopen tas inte bort förrän de som är utlagda på Tradera är sålda, då minskar jag dem. Känner dock att fiskar behövs inte fler av just nu utan i s f hellre datamöss, bläckfiskar samt humlor (samt som vanligt myntamöss som går som smör i solen…).

Men mina Råttbollar finns det inga utav i Djurshopen..

#11 förlåt, då säger jag som slavdrivare att du nu efter flytten är klar börjar tillverkar större råttbollar samt datamöss, godkänns det?

Ja det blir väl så att jag börjar med att tillverka större råttbollar samt datamöss 
Jag har ett antal humlor, några bläckfiskar, hattar och en massa myntamös här hemma. Men förhoppningsvis kan jag köpa ett stort paet sen kostar 30 kr tror jag och så vill jag fylla det helt högst 5 kg. För priset blir desamma 130 kr när jag ska posta det. Man kan säga att jag har en systempåse och nästan en mindre virt påse fulla med myntaleksaker däribland två kycklingar.
//Pia

#12 Är du slavdrivare?
Jösses då, nu vet jag inte vad jag har gett mig in på. Du låter ju så snäll och trevlig i mailen!?
Kanske är bäst att man är försiktig då så man inte får smaka på piskan!
Hoppas många ser nu att det finns jättefina laminerade skyltar ute också.
Har nu bjudit på en laminerade skylt..
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

#14 Snällt att du redan hunnit tillverka så pass mycket. Tycker det är ett bra förslag att du avvaktar att skickar tills du kan fylla det stora paketet. Jag ser fram emot när det kommer 
#15 Slavdrivare är jag nog tyvärr men så länge jag får er tillverkare med mig är jag stolt över det 

Nu finns det ännu fler auktioner ute! OBS! Titta också under fliken "Direkt" där det finns fler auktioner.
Nu har det kommit ut bl. Guppys, filtar och halsband.

Nu kom jag in på länken :)
Jättebra!

# 15 Ja jisses vilken slavdrivare du är!
Ang. Tradera!
Nu ligger flera fina laminerade skyltar ute, humle o dumle, datamöss, hattar, Kattägarkort och annat!
Gå in o titta!
http://www.tradera.com/search/imp.aspx?search=Kattkommando&catid=&county=&l_desc=

Jag gissar att det även är Gunillas nyckelring som finns med i auktionerna !

Japp Gunillas Nyckelring!
Redan ett bud på den såg jag;)
//Pia
Måste man vara inloggad så man ska registrera sej för att ge bud,
Hur går det till.
Jag är dummaren än dum
Tror det är så Jenna.
//Pia
Man måste vara medlem på Tradera för att ge bud, det är enkelt att gå med där.
ok

Puttar

Hej!
Vill bara även uppmärksamma dessa tre myntaauktioner som Anniii lagt ut, vet av natur att de är väldigt populära då många köpt dem sedan tidigare och gett god positiv respons. Ge gärna bud och glädj din/-a katt/-er
Virkade näbbmöss med kattmynta auktion 1
Virkade näbbmöss med kattmynta auktion 2
Virkade näbbmöss med kattmynta auktion 3
Tass på förhand för ditt för katternas skull glädjande bud!
Flytta gärna upp tråden vart eftersom!
Då gör vi det nu!
Hoppas några vill bjuda på dom här fina näbbmössen, mina katter älskar dom..
Man kan lägga några näbbmöss i påskäggen till katterna, eller ge bort några till era vänners katter.
Jag har gett bort några till min jobbarkompis som har nyss skaffat sig katt, hon blev verkligen glad även katten förståss.
Suck, mina kissar är fullständigt nollställda på kksleksaker. Jag kan sitta och virka i lugn och ro, ingen bryr sig om all den goa kattmyntan…..
Men Gunilla vilka katter du har? 
Ja, det ska till äkta vara, tyvärr….Pälsmöss, som är gjorda av kaninskinn, går bra. Och så är det jättekul med hundmatskulor. Tycker ebbis. hon ska prompt ha En kula, när Janne går ut med mat till Zita. Men hon leker bara med den.
Äkta vara ?usch, säger jag…Tur att mina katter är innekatter. Kul med Ebbis att hon gillar att leka med hundmatkula. Där ser man att man igentligen inte behöver köpa leksaker till sina katter.
Ja, suck…..Men mina katter jagar levande möss inne! Vintertid så kommer de in i skrubben….Väldans kul….

Puttar upp och de auktioner som ligger uppe nu går ut den 25:e
PS! Otroligt segladdat hittekatter är idag…

#37 Ja väldigt seeegt..hinner göra annat medans en tråd laddas upp..
Puttar upp!!!!
Här är en till, som jag lade in privat nu! Ingen kattpryl, precis, men nutidshistoria!

Ha ha! Coolt att du sparat den, Gunilla, det är ju jättespännande! Måste vara roligt att läsa såhär i efterhand, när man har facit i hand!
Ja, jag ska ta och rota på magasinet, tror att jag har (eller mamma) rättare sagt, sparat från Kennedymordet!

Ännu inget stödhem som velat skylta med att man är stödhem åt kks 
http://www.tradera.com/Sot_skylt_for_KKS_stodhem_Stod_Kattkommando_Syd_-auktion-61870944
Puttar upp! Brytdatum på auktionerna är på tisdag!

#44 Den skylten som är så söt!

Stödhemsskylten nu temporärt tingad!
Jag skickar 3 st till dig Morgan tillsammans med de andra. jag har fler hemma som är klara sen.
//Pia
Nu har jag fått hem mina vinster från Tradera från Morgan.
Vicke Vekling, 2 datamöss, magneterna "Tvätta" och " Vattna blommorna" . Helt underbara saker

Vill för sista gången påminna att denna omgångs KKS Traderaauktioner går ut ikväll vid 22 tiden och om jag inte helt missat någon så är den Vicke Vekling som ligger ute nu den absolut sista. Ta chansen och lägg det sista men högsta budet på Vicke innan möjligheten att få hem den försvinner.

ja men Viiiiiiicke……..hur ska denna köpmani gå över? 22 tiden alltså….. hmmm…. hmmm…..
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

jaaaaaaaa………… nä vadå?…. inte gjort nånting…..22.03 alltså…..

viiiiiiicke….. kom till maaaaaaatte….
hmmm…. har ju inte tittat på det andra….. dryga timmen kvar… sitter här o bevakar Vicke…..

jaaaaa………kom till matte!
Ha ha ska det bli det vinnande budet. Mariann har du blivit shopoholic nu;)
//Pia

japp…. har du något jag kan köpa?…*stirrar med vild blick*….
fanns fler saker att bjuda på än Vicke… men där får jag avvakta innan jag kan veva in dom…..
får nog köra med dataförbud i morron….
Vet att fler saker är på G kanske redan ikväll;) Kommer kanske lite från mig senare när jag vågar sätta mig in idet och lägga ut en auktion.
//Pia

nääää… ingenting mer…. vann tre auktioner till från Gunilla…..FÅR INTE göra så här mer än en gång om året…. men det är en bra dag!
#58 Såg att du har vunnit Vicke. Grattis.
Har nu bjudit igen på några saker, fick pengar av Eva för tack för hjälpen av Tarzan som jag kan shoppa upp..

Essut, du ska bara veta hur mycket vi uppskattar din samt andras hjälp. Hög tass från KKS!

essut är en skatt när det gäller….. säkert hennes fel att jag vill köpa ALLT…. går kanske att dra av i deklarationen om jag skriver ordet essut och -100 000?……. värt ett försök….
Ja när ska deklarationerna komma egentligen De ska ju snart vara inne med.
Men testa om de godänner avdraget Mariann
//Pia
Puma, jag fick min i förra veckan. UUUUUURRRRKKKKKK…. 5000 i a****t. JAg deklarerade på nätet. Hur enkelt som helst.
#63 Fick min den här veckan, ska bara ändra lite i den så jag får tillbaka massor av pengar till Midsommar.
#61 Marianne, försök med det, det kanske går hem..

Bara påminna att de KKS-auktioner som Gunilla lagt ut och vilka avslutas på Tisdag till Torsdag den 15-17/4 (samt auktionen med katt-tyget som avslutas den 23/4 kl 23.56) helt och hållet kommer att tillfalla insamlingen till katten Tornado. Passa gärna på och lägg era bud och hjälp den svarta snygga pantern Tornado.
Ja, så bra!!!!!!!HAn behöver verkligen en slant!
Kom igen nu ni som vill ha Grodorna och punkbollarna, dom finns på Tradera..
Men Essut ska det bli så att jag kommer få skicka en uppsättning punkbollar till till dig?
//Pia
Jag hoppas det, dom var så vackra i verkligheten så jag vill ha fler.
Ha ha jag får nog börja göra fler hör jag.
//Pia
Ja, i olika färger, såg att Konsum här i Kungsör har skaffat sånt där pälsgarn i olika färger..WOW vilka vackra färger.
Jag sätter igång nu;)
//Pia
Men ta det lugnt, så bråttom är det väl inte.
Ha ha en e redan färdig. Jag behöver många då jag håller på med en reservsida istället för djurshopen under tiden den är stängd näligen:)) De som är på Tradera är färdiga sen lågt tillbaka.
//Pia
Skryt på du för jag kan inte sticka i alla fall:)) Ingen dålig kudde, den är jättefin.
//Pia
Och jag kan inte virka

Synd att inte fler är intresserade av de snygga laminerade skyltarna/kattleksakerna där det står en 0:a i antal bud
, verkligen synd då det hjälper katterna men auktionerna är ju när detta skrivs inte slut…
Jag tycker laminerade skyltarna är fina, har två här hemma redan..
Så ni som inte har några, gå till Tradera och fixa några innan tiden går ut..
Jaha så vann jag punkbollarna, det är bra för mina katter gillar dom..
Jag fick precis veta om dessa auktioner. Med 23 minuter kvar la jag ett bud på en liten laminerad skylt. Så slipper jag den tråkiga post-it lappen.

Jag har nyss varit inne och lagt bud på 4 st skyltar. En är avslutad så den är iaf min…. dom andra slutar inom 20 min.
Första gången jag handlar på Tradera………..
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
Essut, var det inte dina kater som var lite si och så egentligen med myntasakerna. Tappade intresset snabbt eller hur var det? Men punkbollarna går hem.
Själv väntar jag på klarteken från Gunilla eller Morgan så jag kan skicka två paket med punkbollar. Din adress har jag ju essut men den som vann den andra vet jag inte.
//Pia

Jag var hemma hos mina föräldrar häromdagen och vad fann jag där om inte två små myntahattar och ett par laminerade skyltar från KKS…min mamma hjälper hittekissar i smyg, hon…
#83. Du har fattat rätt, det är upp och ner med myntleksakerna, ibland leker dom som bara den och dan efter är det inte så kul längre. Igår lekte Milou med en av bollarna i en lång stund. Så hon gillar dom tror jag..
Pust, satt i går kväll och lade in nya auktioner,så när jag var klar, så var klockan 01,00. Så alla ni som har vunnit, har fått Grattismail idag med kopia på objekt och allt.
#86 Har satt in pengar till ditt konto, du får dom imorgon för Traderavinsterna..
Snabba ryck, Essut!

jag kan rekommendera att städa oftare o nogrannare hemma… jag tror jag hittade något som kan vara värdefullt för oss katt-tokiga… en sjal med katter på… ska bara se om den går att stryka så den blir slät…. o stryker gör jag en gång i kvartalet typ…. men det kommer…..
#88 Ja måste göra det innan pengarna tar slut, måste beställa tid hos vår veterinär för Milou skull…Tänk att katterna ska avlösa varandra när det gäller sjukdomar. suck…
#89 En bild på sjalen vill jag se nu.

bjud en 1000-ing så får du med lite kattludd… pengarna går till Brunos matte som vill ha lite finare vin….
hehe… ungefär samma stuk som på samlartallrikarna som snurrar runt i reklamen… eller kanske…
bjud 2000 så får du med ett häftstift åxå essut…..
Stryka?????? Lika kul som at putsa fönster…….
Men Marianne så mycket pengar har jag inte kvar
har gett min son dom pengarna för han ska till London imorgon, han behövde ha extra fickpengar. Som tack för hjälpen ska han köpa 2 askar huvudvärkstabletter från London till mig. Såna som är så bra om man har svår huvudvärk eller migrän..
Daax att putta upp den här tråden. Finns så många saker fina saker att handla på Tradera. Punkbollar och grodor osv.
Ja inte ska väl du handla upp alla punkare essut;) Men iof har ju ett hundratal här hema:))
//Pia
Jag vill gärna köpa ett gäng punkbollar, men jag är förbjuden att handla på Tradera och liknande sajter.
Finns det något annat sätt köpa sådana?
Pm:a mig så kan vi prata om det Dakrish. Det är ju jag som har dem.
//Pia

Bara upplysa om att KKS-auktionerna avslutas ikväll med start om 1 timme samt 3 timmar framåt.
Antar att det blir paket med punkbollar som ska iväg sen då. Frågan är om man ska blanda lite eller skicka de som visas på bilden?
//Pia
Om jag vinner, vill jag gärna ha blandade färger.
Jag trodde nästan det esut. Kanske lite mohair i en av dem med?
//Pia
#102 Ja tack..

Åh sista auktionen på tradera. Får väl virka leksaker till stortorget i sommar då, kan ju inte sitta här arbetslös hela sommaren
Ja jag har då fullt upp. Skrev ut lite skyltar nu och så tog bläcket slut så det blev att göra den där beställningen nu.
//Pia

Ja det lär väl bli punkbollar och skyltar på stortorget oxå. Ska dit och köpa några av dina skyltar någon lördag Puma
Mmm frågan är om Morgan fått några punkare av mig?
Ja hm nu börjar jag bli lika vimsig som Morgan. Jaha det blir att ta fram virknålen känner jag:)) Tur jag lagt upp ett lager med mynta och vadd:))
//Pia

Jag måste skriva upp allt på lappar som jag ska göra sedan stryka över det som är gjort, det svåra är att hålla reda på alla lappar. Mina pojkar hade väldigt roligt åt mej, när jag sprang omkring och letade efter virknålen som jag hade i handen..tala om att vara senil
Ha ha där slår du nog även mig även om virknålen har en tendens att försvinna:))
Jag brukar ha meddelanden m.m kvar innan jag gjort dem. Men nu har det blivit lite mer än vad jag haft innan så jag blandar ihop det lite (känns det som). Fast jagkanske har koll egentligen.
//Pia

Ja du har säkert koll puma
Jag skulle vilja ha en sån där laminerad skylt med My och Mozart på!
Pma din adress
//Pia

Jaha, nu lurades/ångrade jag mig igen då det även framöver kommer läggas upp KKS-auktioner 
Haha, suttit hela dagen i dag! Med uppläggning av nytt och utskick av grattismail!

Jag har fått mail!! =)
Såg även sista minuterna av auktionerna…vilken fart det rasslade till bland sakerna!!
Min tröja har dock fortfarande bara ett bud på sig men ett är mer än inget!! Heja!!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Ja det blir alltid så, att det tar fart i slutet.
Gunilla. Om du vill får du lägga ut den nya skylten Här bor vi som jag lade i pyssekatter tråden. Har nu 8 st klara och det är ju en bild på en hund och katt. Ska göra fler och skicka till vimsige Morgan sen:)
//Pia
Ska leta rätt på den och lägga in den!
Kanon. Hämtade ju en uppsättning nya patroner idag så nu går skrivaren varm:)
//Pia

Bara passa på att säga att bland de kks-auktioner som nu ligger online så finns det kom-ihågmagneter. De som ligger ut nu är bland de absolut sista som finns kvar (vissa motiv är det de sista utav). Sålt så bra och görs inte fler. Passa på att lägg ett bud så du inte blir utan :-)
Och de söta små tygerna, inte att förglömma! Lagom bitar att sy på en kudde elelr en väska eller på en skjorta. Ursöta! Det är inte många kvar där heller……
Putar upp!

Inte för att jag vill flytta upp tråden men ville skriva vad en som köpt ett par av de katt-tyger som ligger ute på Tradera skrev.
Denne mailade mig och uttryckte att de var perfekta att använda som mindre dukar om de bara sys i katterna. Se där, ett annat sätt att använda som vi inte hade tänkt på innan de lades ut. Katt-tygernas ("dukarna") auktioner avslutas 18:e mellan kl 19-20 om intresse finns.

Puttar upp då det är mindre än ett dygn innan auktionerna avslutas, en hel del tingade men några återstår och som sagt kuddar duk etc, möjligheten till användning är många.
Morgan, de som inte blev sålda går om!

detta är inte schysst vill jag då påpeka….. anfalla medelålders tanter så här och tvinga MEJ att titta OCH köpa… buhu…..hoppas jag glömmer bort vad jag sett…. inte drömmer om de fina skyltarna, tygerna, garnet o whatever…..VAD har du att säga till ditt försvar Gunilla?….
äääh… skojade såklart… urfina saker…….
… tur jag är för trött nu för att orka logga in….
HAha, att jag är medelålders tant själv!
Är det mycket dyrare att lägga upp bilder på Tradera? Många orkar inte öppna varje enskild auktion. Jag menar så att bilderna syns när man ser auktionen om ni förstår vad jag menar.
JAg vet inte, jag läger upp en bild, den kostar 80 öre. Vill jag ha en megabild, så kostar det en kr extra, vilket gör en del om det är många auktioner.

ja visst ja… hade faktiskt glömt…. hmmm….. vad såg jag?…. näää… kanske roligare att fortsätta städa tillsammans med stjälpredan Jullan?….

Ca 50 min kvar och en auktion med Tusenfotingar med mynta som inte har något bud, trodde jag faktiskt inte 
Hehe det blev bud där
Ja jag har haft mina i över ett år
Såg att Milou var modell för punkbollarna.
Tack snälla Gunilla.
Ja vi behöver snygga fotomodeller! Nån skönhet som är fotograferad med KKSmus? De säljer inget vidare just nu…..