Flagyl i Kristianstad
Motor fick ju en Flagyl-kur som nu är klar sedan några veckor och jag har en nästan full flaska kvar hemma. Det var 100ml i flaskan från början och vi har använt ungefär 25 så det borde vara 75ml kvar i flaskan.
Är det någon som behöver den flaskan? Jag har inte kvar paketet eller bipacksedeln, men flaskan står i ett mörkt skåp (Flagyl är ljuskänsligt).
Puttar upp!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

så fint tänkt av dej..puttar upp!
Ja, om någon fått det rekomenderat av veterinär, så är det ju ingen ide att de lägger ut extra pengar på att köpa när jag har överblivet hemma.
JAg puttar jag med igen!!!!

Jag behöver här i växjö, En av vislandakissarna här är jättedålig i magen och bajsar hoss husse överallt, vi misstänker giardia starkt då flera andra har det, pma mig för adresss om du vill så skickar jag pengar på ditt konto.
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
PMat dig, martdat.
Tänkte just på Vislanda missarna. Har hållit flaskan här hemma utifall att Motor bli dålig igen, men nu har det gått - oj, ungefär en månad - och han är helt bra i magen så det ska inte vara några problem för honom.
Men nu ska den vidare! :)
Toppen!

Tackar!!!

Hm… betyder detta att vi också kan få det ??
Någon som vet hur det yttrar sig på människor ??

#10 den som berättade för mig sa att man fiser mycket och blir lös i magen OM man får symptom,

# 11 Hahaha som vanligt då
hehe nä skoja bara 
Hm….

Hehe jag måste haft Giardia hela mitt liv som min mage beter sig haha nej nu får jag sluta larva mig 
Får skylla på att jag är trött 
Samma här… IBS kan det va nåt?

Liknande colon irritable ??
Ja ska visst vara samma grej. Ju nyttigare jag äter, desto värre mår jag. Och jag som älskar grönsaker i alla lformer. Skall på ordentlig utredning nu, när proverna är tagna, så det inte är något värre.
Gooogla på det du, så får du upp läsning för tre dygn framåt

# 17 Då skulle LCHF vara något för dig, gå in på kolhydrater i fokus och läs om det.
Jag åt så ett tag och jag mådde ärligt jättebra på alla plan både psykiskt och fysiskt och jag vet många som fått ordning på sina magar med den kosten.
Tyvärr tillåter inte min ekonomi att jag fortsätte äta så det är gasnka dyr kost när man är i min situation.
Men jag försöker hålla mig så nära som möjligt .

Hehe nä man får ju avstå en del.
Ja, jag har ju trots min rökslutning inte gått upp i vikt. Är tämligen smal. Så om jag går ner mycket i vikt, så kan jag skriva 5-årskontrakt med Bergen-Belsen. ( min mammas skämt, hon var halvjudinna)

Det fina med LCHF är att tjocka går ner och underviktiga går upp, man får alltså den vikten man är avsedd att ha 
Hm….. då är det nog inget för mig. ÄVen om jag räknas som nästan underviktig, så vill jag stanna där. Heh jag gick faktiskt ner 0,7 kg sedan jag slutade röka!
Nu är Flagylen äntligen på väg. Jag har skickat som rekomenderat så kommer det inte fram kan vi spåra.

Vimsan blr glad, för att inte tala om husse,
Det ligger några leksaker åt Vimsan i en påse där också! :)

#27 Då tror jag att vimsan blir glad!