Milous nya kattbädd (bilder)
Idag har jag hämtat ut Milous och Pontus kattbäddar från Maria-I
Dom var verkligen jätte fina.

Milou gillade den verkligen skarpt. Men tyvärr så är Pontus så envis att han bara vill ligga på resväskan eller på matsalsbordet i vardagsrummet.
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
Jättefina :)

Ja vill också ha , vart får man tag i dom ??
mm så fin. Blir mer o mer sugen här och det ser ut som om min ekonomi går ihop så jag med gott samvete skulle kunna köpa en. Tudde fyller ju snart 1 år också och klättermöbeln de fick i förtidig present kostade ju inget.
De e nästan så jag vill krypa ner också *fniss* men jag tror inte jag får plats
//Pia
#2 Läs den här tråden om kattbäddarna
jag har liknade dom har jag köpt via ett katthem i lkpg och kan säga att katterna gillar dom mycket så ni som inte har sån köp för gösses dom sover i dom hela tiden :)
Milou gjorde sej bra i den.
färgen var så fin.
Gosekisse
Jenna:0
#6 Tack, färgen var jätte vacker. Pontus fick en blå men den vill han inte alls ha.
Ja de är superfina. Skulle också gärna köpa, men här är det att kasta pärlor för svin
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Förstår dig Gunilla. När vi hade Tusse så köpte jag en massa kattbäddar och hus till ingen nytta..Nä, han vägrade ligga i dom. Så jag gav vidare till Maggan som fick allt.
När Milou kom så trodde vi att hon skulle gilla kattbäddar så vi köpte några, men nehej, inga bäddar där inte.
Den här gången chansade jag vilt, det gick hem iallafall hos Milou. Pontus har en kattbädd i klädkammaren där han ligger när han är rädd här hemma, det är hans trygghet tror jag. Vi får se några dagar vad som händer med den blåa bädden..Just nu ligger den i min säng tillsvidare.
Den var verkligen läcker, menar katterna och pallen..
Ja, synd bara, att de inte fattat att det är klöspelare inuti!

Fasen att jag ska ha så dålig ekonomi just nu annars skulle jag beställa en korg……..

Mizzi… ska vi peppa varandra att så fort plånboken inte dammar köpa oss en fyrtioelva bäddar va?….
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/
Hihi, den är även poppis hos husse…

# 17 Ja hehe det kan vi ju göra 

# 18 Bra som fotpall :-)

nedrans säger Pontus… trodde inte ni skulle få se mej så här…
på fredag hoppas jag bada i en tjugolapp iaf så jag kan planera mina inköp….
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

Åh, så roligt att se att dina katter har acceptera bäddarna!
Mina egna katter har tidigare aldrig blivit bortskämda med speciella bäddar för dem, men efter en månads stirrande på sina så fann jag vår 12-åriga hankatt sovandes i den. Fast han gillar bara att sova på stjärntyget (fleecen blir nog för varm för honom). Och det ska helst vara den röda…
Innan jag skulle lägga mig igår så låg Pontus i sin blåa bädd. Blev så glad för det.
Så tack för dom fina bäddarna, dom var verkligen uppskattad.
Så fina de är bäddarna och ännu finare när de pryds av underbara kissar och roligt att båda nu förstår hur skönt det kan vara.Blir mer och mer sugen även att vi har väldigt många bäddar här och katterna uppskattar det mycket.
Vi har också två kattpallar hemma i stan och två på landet väldigt praktiskt att dela med kissarna. Här ligger de flitigt både ovanpå och inuti både när de sover och vid lek.
Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren
Tycker du ska köpa en till dina katter, dom är verkligen snygga att titta på oxå.
Jag trodde inte att mina katter skulle gilla bäddarna, men jag hade fel som tur var..Annars hade dom åkt till Maggan igen.

Jag har också köpte en sån pall från ellos, fast den jag köpte var beige & brun! Den är ju bra för jag kan sitta på den med!
Men tror de är slut för de reade precis ut dem!

Åhhh så fina bäddar..o man ser också att missarna tycker likadant:-)

Kanske förstår de att de hjälper hemlösa katter genom dessa bäddar…
Dina katter är väldigt lika mina Essut! Klassiskt svart-vita bonnakatter!
Imorgon syr jag en röd bädd åt söta lilla Beata som haft det så tufft att jag fick hålla gråten tillbaka när jag läste din systers mail…
Vi gillar svart/vita katter här hemma. Dom är så söta…
Förstår att du fick gråten i halsen när du läste om Beatas öde.. Tror att Timjan kommer att ta bädden direkt, katter som kommer från Örebro katthem är lite ego trippade har jag märkt.
Ja, jag köpte min för 249 kr inkl frakt