OT Godmorgon lördag!
Uppe igen som vanligt :) Blev väckt kl. 06:00 Idag ska jag och min dotter åka hem till min morbror och äta tårta :)

Godmorron.. ska iväg till mina föräldrar som inte blivit firade för mors dag eller sin födelsedag…..ingen sol men det är stekhett inne… får se om vi kommer ifatt solen….
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/
Godmorgon vart väckt tidigt av mina nykära katter Mojje och Busan. Dom fick för sig att kl 6 är en bra tidpunkt att en hederstund och märk väl att dom e kastrerade båda 2 men det verkar inte ha någon betydelse, var ett himla liv *L*
Så nu sitter jag upp medan dom har gått och lagt sig igen *s*
Ska ut till brorsan idag och Mojje ska hänga på, blir en tur på pendeltåg och sedan bil, Mojje är väldigt duktig och brukar mest uppskatta all uppmärksamhet som han får *s*
Väl hos brorsan så blir det att bada i poolen och slappa på agendan

Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

godermorgon..
Idag är det grillning med mina kompisar som gäller..
Avskedsfest ikväll med dom :)
Men första prioriteringen nu är att eftersöka sambon..
Han va inte hemma när jag vaknade .. Hmm
God morgon skall nog gå och lägga mig ett tag, har fått avlösning till mamma. Så hon vill inte ha mig där då. Bäst att försvinna ett tag tror jag. Puckot har lagt sig i garderoben och skruttan sover ute. Magnus städar tror jag.Han var på bio igår kväll men han somnade. Det var nog ingen bra film tror jag.
Har varit på handelsträdgården och handlat plantor.
Så de ska ner i jorden nu framåt eftermiddan.

Godmorgon! försöker vakna, ska på grillfesst sen, trevligt. ska göra så lite som möjligt i da,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Jaha precis när såret läkts och det börjat växa ut nya hår på Gustavs svans, och det gick att röra den igen. har han fått ett nytt varigt sår på samma ställe. Nu fräser han och morrar igen om vi rör hans svans. Måste ju tvätta det rent. Han är galen vill bara ut, men nu måste Gustav vara inne ett tag igen. Denna gång fattar jag inte hur det gick till
Tror jag går och sätter mej i frysen snart..det är sååå varmt
Ha en bra Lördag alla!
Ska till Sarah och hjälpa henne att packa igen.