Kejsarsnitt HJÄLP
En av mina stödmammor Siri var ju gravid vi trodde det var någon vecka kvar men igår började hon skrika konstigt och i morse gick slemproppen… Hon fick ondare och ringe vet dom sa att hon behövde in direkt.
Någon som vet nåt om kejsarsnitt+ hur det gör? Vad det kostar? Ja all info ja kan få ????
kan medela att Siri fick fem små bebisar genom kejsarsnitt och alla e frisk och mår bra
Jösses snabba puckar. Skönt att det gick bra
Bilder ^^
Så kan man försöka o känna på kattungelukten genom bilderna ^^ bäbisar luktar ju så gott =)
hihi bebisarna bor i stödhem men det kommer bilder senare :)
Har en mamma här somska ha snart med tror ja..lilla Smilla! Långhårig röd. Ska bli spännande… Fpr se hur länge till hon vill vänta.
Veterinären hade en akuttid du skulle egntligen stänga men höll öppet för Siri :)
Grattis till lilla Siri och hennes bebbar. Vad härligt att du reagerade så fort och vilken toppenveterinär som ställde upp.
Då blir det spännande att få följa lilla Smilla och se hur många bebbar hon får.
Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren
Så skönt att det gick bra
Grattis till bebbarna
Jösses Sofia, du e som Emma det bara väller kattungar runt omkring dig. Jag hänger inte med längre
men vilken tur att det gick bra.
//Pia

Men så skönt att det gick bra..skulle vilja se dom små liven framöver:-)
väntar på bilder på bebbarna.
#7 haha ja hänger inte med själv :)

Hurra för bebisarna och mammsen! Vilken tur att det gick bra!
Vad bra att veterinären höll öppet för mamma Siri och att allt gick så bra. :) Ja du har fullt upp med hittisar i alla modeller och former. Tror katter känner på sig när det är en äkta kattälskare i farten. De väljer sina "hjälpare".
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
skönt att det sgick så snabbt och att alla mår bra 5 bäbbar det va några :) bara å gratta.

vad bra att det gick bra…..hur behåller man lugnet en sådan här gång?…. pussa sötnosarna från mej…
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/
Man får bara hoppas… och göra så gott man kan :) jeanette var jätte duktig som ingrep i tid.
Vad skönt att allt gått bra, vilken lycka :)
Viskar gonatt till mamma katt och småknyttena.. ifall de sover.
Grattis :) Vad skönt att det gick bra.
Nu går ja här och väntar på att Smilla ska få… men hon bara växer och växer :) Är säkert några dagar kvar
Men har du fler på G?
Nu e jag verkligen lost. men jösses så avis med alla kattungar. Önskade jag bodde större så jag kunde ta hand om en mamma som ska ha ungar.
Det är nog tur att jag inte bor närmare er för då hade ni nog haft ytterligare en inneboende.
//Pia
Puma visst skulle det va mysigt med kisse bäbbar som springer o leker för fullt :) å man kan sniffa på dom när man vill det värsta är väll att jag skulle sniffa på dom hela tiden å vara kissebäbisberoende sen ;)
Ja Ledin de skulle vara jättemysigt, suck. Kommer ihåg hur gott Thindra luktade när hon var liten. Visst hon luktar gott nu med men just kattungelukten är så god.
//Pia
Ij, stackars dig! Vem sponsrar dig för det akn inte vara gratis…..
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....