Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 1772 ggr
Kat08ja
0

Hemkörning av kattsand?

Finns det hemkörning av kattsand? Någon som vet? Tänkte om man kunde beställa hem en jättestor mängd sand? Har varken bil eller körkort :(

/Katja

martdat
0

har hört att foderbilen kör hem, vet dock inte vart den kör elr nånting.

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Jenna-Gun
0

Jaa Husses har kört hem sand förut i alla fall.

emjon
0

Det fungerar jättebra med Husse och de levererar snabbt. Vi använder också Everclean Multi Crystal och den har ganska stark doft och passar därför utmärkt att blanda med Husses kattströ.

Fungerar väldigt bra för oss som har så många katter.

Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren

Kat08ja
0

tack så mycket. Fler tips någon?

MariannE11
0

tror det var Foderbilen jag såg häromdagen på nätet som tydligen kör hem kattsand och katt/hundmat i många olika märken…. verkade vara  samma priser som i affären…. funderade lite själv på det hela…. men fattade inte hur mycket hemkörningen kostar….någon annan som testat?… vore ju guld värt att få det till dörren….

våga vägra golf o fiskbullar   o håll dej in i  det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

Puma77
0

Ja det är kanon med hemkörning. jag har ju turen att kunna få det genom min djuraffär som har gratis hemkörning varje dag här i stan. Skulle vara kul annars med en 10 kg säck på cykel genom halva stan;)

//Pia

Kat08ja
0

Tack för alla tipsen!.

#10 haha jag brukar ta min dotters gamla barnvagn och gå till Coop eller Maxi då får jag med mig 20kg, men tungt är det :)

emjon
0

Foderbilen är säkert också mycket bra att kunna beställa både foder och även veterinärfoder även sand ifrån.

Frakten som kommer till är beroende på hur mycket man handlar för. Finns bra information på deras hemsida om jag inte minns fel är www.foderbilen.se.

Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren

Sidentass
0

"Husse" kör hem mat o sand.., vi skulle också behöva ha hemkört egentligen när man har så många katter;-)

Elcyion
0

Vi använder foderbilen, och är jättenöjda Skrattande Vi har betalt både i förskott och på faktura, och aldrig några problem Skrattande

Snabba leveranser är det ocksp Glad Beställde nästan 30 kg kattmat i helgen, och den var här i förrgår (tisdag). Det tycker jag är snabbt :)

Frakt

Medarbetare på jack russel terrier