OT Godmorgon lördag!
Här skiner solen, Motor surar över att jag kladdat smör(med medicin) på honom och jag funderar på att städa vår kaos-artade lya. Har en spindel på dass, som jag väntar på att sambon ska masa sig ur sängen för att ta ihjäl…
Idag ska nog bli en bra dag, är mycket kryare idag, önskar bara jag kunde sluta snyta mig en gång i minuten och att min hörsel återvänder på höger öra.
I förrgår såg jag en misse knalla rätt ut över vägen, den katten var sååå lik Karins Mozart att jag höll på att fara i diket medan jag studerade yvig svans. Igår hade jag dessutom turen att se en exakt kopia av Essuts avatarbild. Sööööt misse.
Tjolahopp!

Ja, städa hade man ju definitivt behövt göra. Jag hade min sista tenta någonsin igår, nu har jag en veckas föreläsningar och sedan är jag doktor. Det är ju kul och så, men det innebär ju också att jag inte längre är student…det känns lite jobbigt att överge det man känner till även om det är för något som troligen är bättre.
Idag ska jag iväg på en övernattningsfest med klassen och när jag kommer hem från den hoppas jag verkligen att stetoskopen poppat upp som svampar ur marken så att jag kan lägga upp dem på den nya fina auktionssidan som Åsa fixat. Jag är ledsen att de dröjt så länge, men det är en hel del med skolan såhär på slutet och jag har dem inte här utan hemma hos mina föräldrar…och åker man dit så fastnar man på middag också…
Ha en helt fantastisk helg, allihopa!
jag är rädd om spindlar dom gör ett bra jobb o jag tar dom på papper sen släpps dom ut. Jag städa igår här uppe så det e bara ta ner sammsugaren å ta där nere igen :S Idag ska vi åka å titta på en häst, en d-ponny jag vill ha något passande mig å rida så det sak bli kul (han har vart godkändhingst ) säkert en snygging :) Så ska vi åka förbi lkpg för köpa skor o skatebord till sonen på vägen till kusen. ja det e lite vi ska göra idag sovit som en fis å har ont i skallen idag med :C jaja kul o bra dag ska jag ha iaf hoppas alla andra oxå får en bra dag.
Vad kul att du såg en kopia av Milou, hennes utseende är ju inte så vanlig tror jag.
Har nyss vaknat har sovit sen kl 23-tiden igår så är det när man jobbar natt sömnen kommer efteråt..
Ska bara gå ut och handla kattmat till katterna idag.Solen skiner här men det blåser..
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

ha en bra dag allihopa
Ska idka trädgårdsarbete hela helgen.
Måste få snyggt ute.
Nästa helg är det till att börja sanera huset invändigt.
Inför den stundande 50 + 60 årskalaset.
Jenna
Ha en bra dag alla hittekattsvänner
jag ska städa och fota katter.
Ha en bra dag, har satt fart på Sarah att städa vardagsrummet och hallen. Försökte ge Puckot hennes mat, men det gick inte. Sedan kom skruttan och krafsade över puckots mat. Jag tror skruttan har smakat för hon kräktes i min säng så jag fick tvätta sängkläder. Jag vägrar fira mors dag imorgon. Mina systrar kommer men mamma bryr sig inte, bara om brorsan kommer.

Åh en kopia av Mozart :) Mozart har lärt My klättra i träd i dag. Och jag har migrän..usch..har planterat Amerikanska blåbär Tajberry samt kattmynta, nu måste jag ta en värktablett och vila. Här klättrar My….

Du kommer få köpa en lååång stege, tror jag. ;)
7# vet mamma om att vi kommer ,eller struntar hon i det.
#7 Hon är sur på mig för att jag skällde ut henne i morse. Hann inte laga frukost tillräckligt fort. Jag har ont i min hand efter en olycka igår. Men hon vet att ni kommer men hon vill helst att Roland kommer oxå. Jag tror att hon inte gillar oss.
Goddag. idag har jag varit ute i skärgården. Jösses så underbart det var där ute på öarna. Men det blåste på vägen dit och hem. Hemvägen blev en blöt historia och det kändes som om jag lia gärna kunde hoppat i så blöt var jag. Skvätte en hel del i vågorna men kul var det. Så skulle man bo och katterna skulle gå fritt. Inga bilar bara mopeder och fyrhjulingar. Suck.
//Pia
#7 Tur att jag inte kommer då? Jag kommer nästa söndag då jag ska sova hos er.
Idag har jag och Milou suttit på balkongen och stickat i flera timmar, alltså jag har stickat och hon har lekt med garnet. När hon hade lekt klart så satt hon på bänken och spanade på fåglar…Vilket liv det var på henne
Idag i linköping är det fint väder, tror jag för jag har inte varit ute. Ligger hemma med en virusinfektion i halsen, inte halsfluss utan något annat knepigt. Och så är jag kattvakt åt två små söta huskatter vid namn Morris o Tiger, helt underbara (iaf tiger, jag misstänker är lite efter i bollen)
Så jag har legat i soffan med fyra katter på min, tvåpå magen en på benen och en på armstödet med sitt huvudpå mitt, Underbar känsla (tills jag var tvungen att gå på toa och katterna gick iväg)
Vänligen
Sofia
Medarbetare på brukshundar
Där är en grej som jag undrat över. När era katter följer med er på toa och ska sitta i knät eller lägger sig över era fötter…. hur länge sitter ni kvar, extra, då?
Jag blir kvar… en stund… 

#15 Jag har en kattsäng inne på toa och jag blir utskälld var gång jag är inne och stör för att gå på toa!! Tydligen går jag för ofta enligt åldermannen som tydligen anser att det är hans sovrum och inget allmänt ställe att springa på! 
I övrigt kommer mina in enbart när jag gjort rent på deras toa…då duger jag…men inte för att ha som sällskap utan bara som förste mockare… 
Ja jag säger då det…vilken yrkestitel jag fått på senare år… 
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Oftast cirkulerar de runt benen men det händer att Thindra hoppar upp och vill gosa. Då blir det en stund. När hon var liten skulle hon alltid lägga sig och höll nästan på att somna var gång.
//Pia
Hehe, de komer bara in och kollar och hälsar på. Sätter sig inte i knät….
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Milou kommer in och ska gå på toan samtidigt som mig.

Rasmus kommer inte med mig längre men skulle alltid med när han var yngre. Lilla goa Gammelgubben….
Pysen skall alltid med in sen skall han ut när jag stänger till dörren och sen skall han in igenoch så ut igen osv. Så det blir till att ha dörren öppen hela tiden om vi inte har besök för det är inte så kul….
Här ligger Pysen och spanar på mig när jag badar….. snacka om att bli utittad…………….
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
Och så sitter de och glor genom glaset på duschkabinen. Man känner dig iakttagen hela tiden
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....