om skrutten och ashis..
Min katt asha blev överkörd för mindre än en vecka sen:(( Guud vad det är jobbigt att mista en familjemedlem.
Sen min andra katt skrutten har sprungit bort.. han försvann samma dag som detta hände med asha.. vet inte om han sörjer och aldrig kommer tillbaka.. eller han kanske tror att det var jag som gjorde det och är rädd för mig?? vad tror ni?? det verkar ju konstigt att han försvinner samma dag..! men han kanske bara har semester??
.. Guud vad jag är rädd för att han inte kommer komma tillbaka..:(
är det någon som har en tisse unge att sälja?? för om min skrutt kommer tillbaka så måste han ju få en ny katt kompis:).. vill ha en honkatt:)
// Carro
bilden är på skrutten som har sprungit bort..

Ja det det finns massor med kissar som söker nya hem både i stödhem och på olika katthem.
Det finns en tråd om olika katthem här som du kan kolla i så hittar du säkert något 
Beklagar verkligen kissen som blev överkörd
har själv varit med om det så jag vet vad du går igenom.
Kan det vara så att kissen som är borta var med när den andra blev överkörd ??
Den kanske blev skrämd av händelsen och gömmer sig någonstans …….
Hoppas den kommer hem snart igen
Kram Mizzi
okey tack för hjälpen:)..
jo så kanske det är.. hoppas att han inte såg.. men om han såg tror du då att han kommer hem till slut??
är det fel av mig att köpa en ny tisse unge innan han kommer hem??.. men då kanske han tror att jag försöker ersätta honom..?? det känns så ensamt utan katter.. vill bara att han ska komma hem igen.. han måste ju vara jätte hungrig.. har varit ute varje kväll och letat…
stackars min skrutt..
// carro

Ja är det mindre än en vecka sedan så finns det allt chans att han kommer tillbaka.
Jag skulle väntat innan jag skaffade ny katt och låta den andra katten få komma hem först.
Den kommer säkerligen sakna sin kompis ….. men med tiden kan du introducera en ny kisse igen.
Du kan ju testa som stödhem till en början och fungerar det sen med båda kissarna så kan du adoptera den.
Men som sagt , så vänta och se om din kisse kommer hem först.
JAg skulle också vänta. OCh aldrig mer släppa ut en katt mer….
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Usch..så ledsamt detta är..som jag sa i en annan tråd här så vet jag hur det känns att förlora en så älskad familjemedlem…nu håller jag tummarna för att den andra missen snart är hemma igen..jag skulle i det här fallet vänta lite med att skaffa en ny kisse, vänta tills missen är hemma igen..och att den vant sig vid den nya situationen..
vi får hoppas, att det börjar regna.Då brukar de komma hem! För jag antar, att ni har haft det torrt ett tag ni med. Pratade med Tompens husse i dag, Tompen är ju kastrerad, men är på vift sedan i går eftermiddag. Men där han bor, så är han ganska säker. Inge trafik att tala om. Han var på luffen över tre veckor förrförra sommaren…..
jo men precis:).. jag hittade ett hund tuggben på balkongen idag..hehe jag antar att han har släpat dit det:P.. hoppas att han kommer tillbaka:).. ska ut och ropa mer ikväll..!:)
Hur går det?
#9 inge vidare.. han kommer nog inte.. men vi ska kolla efter en ny tisse unge.. för det är så tomt här nu..:(.. men om han kommer tillbaka så har han iaf en kompis=) Tack för att du frågar:)
men tänk om han kommer igen? Han har trots allt inte varit borta så länge.
ne det är sant.. men det är verkligen inte likt honom att bara försvinna.. får hoppas att han kommer hem igen:)..
Kanske dags att ta i övervägande att inte släppa ut dem igen….
ne dom nya tissarna ska bli innekatter… och om skrutten kommer tillbaks så ska han oxå bli innekatt:)
Bra!!!!! applåder till dig!
hehe okey:)