Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutanför-ämnet
Läst 701 ggr
Ankah
0

OT Stetoskop. Auktion?

Jag har ett par stetoskop liggande här hemma, som jag fick av min pappa i början av utbildningen, innan jag slutligen satsade på att köpa ett dyrare själv. Han har fått dem från läkemedelsföretag så på något av dem är det en tablettlogga, men de funkar fint, trots att de är av den enklare modellen.

Jag tänkte höra om ni tror att någon härinne skulle vara intresserade av att bjuda på dem? Det finns ju de härinne som har riktigt avancerade små husapotek till sina kissar. Ett stetoskop kan man ju använda även till att lyssna på t.ex. kattmagar för att höra att där bubblar och kurrar och inte står still. De eventuella pengarna jag fick in hade ju naturligtvis gått till ett katthem!!! Vad tror ni? Är det det en supertöntig idé?

essut50
0

Jag tycker det är en jätte bra ide. Så kör hårt..

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

Darkmoonia
0

eftersom jag läser medicin skulle jag gärna ha ett att lyssna på både människor och djur, innan jag köper mitt svindyra littmans typ…;-)

Hawknestgrove
0

Toppenide, ju!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

SamanthaJones
0

o vad ska vi börja på då, vilket pris? :)

Vänligen

Sofia

Medarbetare på brukshundar

Faxlin
0

Mycket intresserad är jag av ett sådant. Då illrar är svåra djur och många veterinärer inte själv är så duktiga. Så vi iller ägare måste ha största kollen själva. Så jag är med och bjuder för glatta livet. Struntar i om det är en tablett logga på.
Bara säg till när du vill starta budgivningen och på vad.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Casper
0

Jag, som har hästmagar att lyssna på, är också intresserad!

Ankah
0

Härligt! Jag har ett gäng (kanske tre) som jag samlar ihop och fotograferar och lägger ut här i helgen då!

Erika91
0

Jag tcykte också det var en bra idé!

Faxlin
0

#7: Jaaa jag kommer sitta och vänta på det :-)

Audiatur et altera pars

Faxlin
0

Puttar. Hur går det? Har du lagt ut någon? Blev lite orolig över att missa det bara :-)

Audiatur et altera pars

Ankah
0

Nej, inte än, jag har inte riktigt lyckats lokalisera allihopa ännu…lite stökigt här hemma på sina ställen - har ju tenta snart.

Generad

Men jag lovar att de dyker upp här innan helgen är slut!

Lizzieming
0

Lägg ut ett i taget så får du in mer pengar till kissarna!

Darkmoonia
0

# 11 OT lycka till med pluggandet:-)

Faxlin
0

#11: Vill inte stressa dig. Bara rädd att missa dem :-)
Så nu är det måndag och jag hittar inte auktionerna. Betyder det att du inte hunnit lägga ut dem? Hoppas det :-)

Audiatur et altera pars

Hawknestgrove
0

Ja, jag ser dem inte heller än. Du ser, de är eftertraktade!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Ankah
0

Vad roligt att se!!! Måste b om ursäkt att det tar sådan tid, har ju plugget samtidigt och har stetoskopen hos mina föräldrar…

Faxlin
0

Det är lungt. Ingen stress. Kom bara ihåg att påminna mig när du lägger ut dem :-)

Audiatur et altera pars