Vem blir medlem nummer 100?
Hittekatter i Fokus är en helt ny sajt som bara varit officiell i ca 2 veckor. Glädjande nog är ni många medlemmar som hittat hit och förgyller sajten med er medverkan! I skrivande stund är vi 94 medlemmar. Nu undrar jag vilken vår 100:e medlem kommer att bli?
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Grattis Lena till en bra sida. Kram Jillsan
Håller med. GRATTIS Lena till en verkligt fantastisk sida och idé.
//Rolf
Jag vill oxo tjoa GRATTIS till Lena!
Du har byggt upp en alla tiders bra och viktig sajt, där man kan ta upp generella viktiga nyckelfrågor i kampen för våra hemlösingar utan att riskera bli avstängd!
/Pelusa
Tack ska ni ha! Det var snällt skrivet! :)
//Lena
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
#4 Inte snällt utan FAKTUM :)
//Rolf

Lena sidan kan nog hjälpa många människor att öppna ögonen för katter som far illa ut. //Jillsan
#6 Det är min förhoppning att sidan både ska "öppna ögonen" samt vara en knutpunkt där alla som vill jobba för kattens bästa kan mötas.
Det finns så mycket som kan göras, allt behöver inte vara så tidsödande och betungande. Man kan dra sitt strå till stacken på så många olika sätt. De stora sakerna har alla sitt ursprung i de små detaljerna.
Det som är så förhoppningsingivande är att det finns så många underbara människor i vårt avlånga land som verkligen gör ett fantastiskt arbete för utsatta katter.
//Lena

Lena du gör ett fantatiskt jobb med sidan. Jag har länkat till denna från mig och förhoppningsvis så gör många fler det också. Kram Jillsan
#8 Det tackar vi för:) / Kram Lena

Du har gjort ett enormt jobb Lena! Här venitleras den ena viktiga frågan efter den andra!
Då får vi se vem som blir den hundrade medlemmen! Och fira denna lite extra!
Kram Cammo
Hurra hurra för dej Lena som gjort detta möjligt för oss…..jag tycker det är så kul att varje dag få lära mej något nytt…..skulle vara roligare förståss om det fanns en massa glädjande nyheter som att det inte finns några hemlösingar i universum över huvud taget… men.. men…..stor kram till dej Lena…..
Grattis Lena
Till en suverän sajt. Du har än en gång lyckats skapa en grupp som är hur bra som helst.
Kram Jenna
GRATTIS säger jag oxå. Lena!
Jag har oxå länkat hit
Hoppas oxå att många, många fler får upp ögonen när det gäller "hittekatter" Säger som Bruno, önskar att det inte fanns några hemlösingar i universum över huvud taget.
Stor kram till dig Lena, som startade denna iFokus sait, *tummen upp*
/Sessan1
Tack ska ni ha alla hittekattsvänner! Men det är ju för att ni alla är här som det blir så bra.
Kram Lena
Välkommen vår 100.ade medlem Wynja!
//Lena (just nu utan internetkommunikation - lånar på jobbet)
välkommen Wynja och naturligtvis alla andra… då vågar jag kanske äntligen gå ur och gå med igen med ett namn som jag mera kan acceptera….. sorry Brunoponken….