OT Ha en bra dag!
Ja jag är ledig förutom att jag ska åka och hjälpa en gammal tant i eftermiddag och putsa hennes fönster. Hon är 95 år så hon ska inte upp och klättra själv.
Sitter och virkar lite leksaker nu med, tänkte ta med en punkare då hon även har katt;)
Önskar er alla en trevlig kanske man kan kalla det försommardag;)
//Pia
Jag och Sarah har skurat bord i dag, de blev jättebra. Skall sedan slänga saker och handla mat. Mamma tjatar om att hon vill ut och gå. Hon var ute med oss på förmiddagen men då var det för kallt tyckte hon. Då gick hon in med katterna. Men dom kommer ut på eftermiddagen.
Men Karin så vackert ni bor.
Jag har fått plantor jag beställt. Så jag vet vad jag ska göra.
Ha en bra dag.
Kram Jenna

ja..jag säger som Jenna..ni bor ju i paradiset!! Jisses så vackert ni har det..katterna har beordrat mej att fara iväg o proviantera till dom idag..dom äter som hästar istället för som katter;-))
Visst är naturen vacker nu..vet ni..jag önskar man kunde stanna tiden, här och nu!

Än så länge hyr vi huset, Men vi funderar på att köpa det. 250 000 vill dom ha för det. men då får vi bekosta att renovera taket själva. Jag tycker ändå det är ganska bra pris….

#5 Ja..inte för att jag är insatt i sådant,,men jag tycker nog att priset låter riktigt bra trots allt!
Bara ha någon att komma och besiktiga huset, gå igenom rör, kolla efter mögel och dolda fel. :)

Jo någon som besiktigar huset är nog bra. Huset är byggt 1939 så det har några år på nacken….
Besiktiga huset för din och säljarens skull - och kom ihåg att klasulen om dolda fel gäller i 10 år.
Katten som jag lämnade en punkare till idag blev alldeles salig. Tanten som är 95 år bara skrattade åt henne och tyckte det var så kul att se katten så glad i bollen. Fick även veta att den katten kom från ett katthem som liten och är givetvis damens ögonsten och det märktes:))
//Pia
Underbar dag! Ja sånt fint hus! Ja kolla över det ordentligt, och ni har ju haft möjlighet att verkligen prova det, så ni vet, vad ni köper.
Bra dag…..
Fick för mig, att i dag så skulle jag klippa gräset. Sista gången i höstas, så tog jag bensin ur en grön dunk, som stod på ett ställe ute på gården. Den stod på exakt samma ställe nu med och jag fyllde glatt på. Vred om nyckeln, den fick inte bensin…. Drog och drog,(den är kombinerad) Hände nada. Sur som f*n blev jag förstås. så fick JAnne plocka isär alltihopa, och tyckte att den bensinen lukatde ju ruttet…. Tog dit dunken. DIESEL!!!!! JAg hade försökt köra gräsklipparen på diesel…….Så vilket j***a jljushuvud hade tagit bensinen på dunken och fyllt på diesel och ställt tillbaka dunken på samma plats…. ÅHHHHHHH så arg jag blir på sånt!!!!!!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
#11 Är inte det allra "trevligaste" att det oftast är en själv?
I alla fall hemma hos oss…
Dakrish, HAHA! Det är INTE jag! Jag kör inte dieselbil! Det gör sambon. Så det är han som måste ha gjort bort sig! Alzeimer light….
Jamen, tänk då - vart har din bensin tagit vägen?
Motorsågar och röjsågen går på bensin……OCh plastsonsonens moppe… Det var därifrån bensinen kom från början, så jag sörjer inte bensinen så. Men att någon kan vara så urbota knäpp och hälla diesel i samma dunk som det står BLYFRI BENSIN på och dessutom ställa den på Exakt samma ställe, där den stod förut…..
IQ badboll……..
Vädret är strålande. Har hittat en Hammock i skjulet, se om vi får ihop den i dag. Där ska katterna och jag sitta och mysa..om vi får ihop den vill säja
Ha det nu så gott i sommarvädret Hittekattsvänner!