bilder på Zazza..
Nu är man hemkommen ifrån Örebro där jag hälsat på min far o Zazza som vi numera brukar säga att vi har "delad vårdnad om" sen min mamma gick bort för några år sedan. Min far är gammal nu, fyller 90 i juni månad..och varje gång jag pratar med honom säger han att han aldrig skulle stå ut med tillvaron som änkling utan sin Zazza..tänk så viktigt och betydelsefullt sällskap djuren är för de gamla..är så glad att man en dag såg till att Zazza kom dit..här kommer hon o visar upp sig via lite bilder..en misse som varje kväll ligger i min pappas knä när han ser på tv..
"Det är skönt på balkongbordet"

i fönstret..

Här uppe på bokhyllan är en av Zazzas favoritplatser!

Så vacker kisse. Antar att du är bakjour om något skulle hända din pappsen……
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

nämen vad konstigt…. visste inte att min Zazza såg sådan ut….

hehe… där smög sej min Zazzabrazzamandelmazza in…
vad fint att din pappa har någon som ser till honom….. puss från Zazza till Zazza…..
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

#3 Jomen självklart Gunilla…det är väl lite vad man kan räkna med att Zazza kanske överlever min far..och då ligger hela ansvaret på mej att Zazza får det gott..det värsta är att jag inte kan tänka tanken på att skiljas från henne..men så är hon inte van att leva tillsammans med andra missar…man får hålla sig i skinnet o tänka på hennes bästa i det fallet..

#5 Hi,hi..Pappas o min Zazza sträcker på morrisarna o hälsar till sin vackra Namne!!:-)
Hon kanske vänjer sig om den dagen kommer.
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

#4 Fiiin Ludde-misse!!

# ja..om den dagen kommer..tänk om det vore möjligt att ha Zazza här….det är så att man inte på allvar velat tänka i dom banorna, men visst..tänker man till ibland och pratar om hur det skulle bli om hon överlever min far..Zazza är ca 8 år så hon har förhoppningsvis många år kvar..
Så fin hon är.
Ludde är så lik henne.
Vilken födelsedag har hon.

#11 Tyvärr vet jag inte när hon fyller eftersom hon är en hittis..tror vi får ta o fira henne på hittekattens dag..när var den förresten..4 oktober väl?
Vilken bedårande tös. Lite äktenskapstycke mellan henne och Ludde tycker jag nog
//Pia

#13 Jaaa! Där satt den - vi fixar en dejt där:-)
Ja hon faller nog lätt för Ludde, han e ju en riktig tomte
o vem gillar inte tomtar?
//Pia

#16 Med den förnäma inviten i bakgrunden sitter Zazza o putsar morrissarna!!

Ludde funderar på om han ska ut och fånga en läcker näbbmus till Zazza

#18Wow!! Zazza slickar sig om nosa..sånt är smarrigt för innevarande missar!!
Första söndan i September (tror jag)

Vilka snyggingar det finns här inne!! Zazza är underbar i 1an!!
Vem skulle stå ut med tillvaron om man inte hade sina pälsklingar?? Inte jag! Puss på nosen på alla pälsklingar!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Tjusig kisse alla andras katter är naturligt vis lika fina kul med bilder :D

Tjusig kisse

Zazza vet inte till sig ..över alla komplimanger hon får..hon sätter plymen högt i vädret o tackar!!:-)
Hon är så fin Zazza, en riktig primadonna! Tänk så viktigt det är för äldre att få ha djur. Den äldre damen som vi hjälpte att adoptera KKS-katten Mimmi är också ett strålande exempel på vilken glädje katter kan ge.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
fin kisse!!