DORIS! blev än dyr historia :D
när doris fann sig tillrätta, så uppstod en del funderingar,
ville vi ha minidorisar, efter en stunds fundering var svaret: NEJ!
så en kastrering fick det bli!
nu kan vi njuta av doris fast hon ibland är ute och slarvar om nätterna :D
Vem älskar inte kattungar. MEN….så länge det finns så många hemlösa kattungar är det bättre att ta hand om de:)
Men är hon ID-märkt? Viktigt!!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Ja, ska man vara ute och slarva så är det ju extra viktigt med leg.! Fast för säkerhetsskull bör man nog tänka på att märka sina innekatter också, man vet aldrig vad de kan hitta på och smita i ett obevakat ögonblick!
Grattis, Ok, lite dyrt, men inte i förhållande till vad det kostar med kattungar…. Jättebra! OCh passa på att idmärka henne, när du går till vet nästa gång! om du väljer chip så behöver inte katten sövas….
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Grattis till rätt beslut.
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
tänkte som Gunilla att få kattungar och ge dom mat tills som är +12 v kostar lite det med o dessutom ska man maska av dom gärna 3 gg under den tiden så bra beslut kastrera är billigare än flera små Dorisar :)

Underbart med ett sånt bra beslut :)
bra beslut.
Ja nog är det det bästa att kastrera,absolut. Min snart 7 åriga honkatt kastrerades vid ca. 8 månaders ålder tror jag det var800 någonting kostade det och då ingick ID märkning.. Hon är också ute och slarvar,men jag tror nog jag har mina misstankar om var hon brukar vara, ID märkning är bra bara folk kunde tänka på att titta i öronen. Jag har idmärkt mina två,men funderar på om man inte skulle kunna få telefonnumret intautuerat också. Bara en tanke.