Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettsajten
Läst 756 ggr
Kusten
0

Mamma katt infångad

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag fick jag in en förmodad dräktig katthona i Frölunda som verkligen visat sig vara svårinfångad. Men idag så, sprack solen fram mellan molnen..

Hon söker ett permanent hem med kattkompis hos någon som har tid, mjuk hand och mycket kärlek att slösa.  Hon har varit lugn sedan hon kom in och är sötare än jag vet inte vad..

Lika söt som hennes kull med söner hon födde ute i Frölunda men som kommit in tidigare.

Sänder in en bild på fröken

LYCKLIG IKVÄLL

Dakrish
0

Åh! Henne minns jag. Hon är inne nu? Underbart! :D

Kusten
0

Skulle vilja få in bilden på Fröja som hon numera kallas, direkt under texten. Vet bara inte riktigt hur man gör för att ändra Generad

Kusten
0

#1 ja, hon är inne nu, visst är det underbart. Är så glad för hennes skull, att hon ska slippa vara där ute :-)

Dakrish
0

Klicka på länken till bilden (se till att du använder Internet Explorer!), högerklicka, klicka på kopiera, kom tillbaka till den här sidan, klicka på "Hantera inlägg" under ditt första inlägg. Högerklicka och klicka kopiera, eller tryck Ctrl+V. Bilden syns i inlägget. Spara (sänd inlägget igen).

Jenna-Gun
0

Har fixat det

Jättesöt kisse

karins
0

Härligt att hon är inne! Så fin hon ärGlad

essut50
0

Vilken lycka för dig och mamman förståss.

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

anebit
0

Glad

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Naquita
0

Åh så skönt. Vet mycket väl hur det känns, när man får in en mammakatt efter vad som känns som evighetsförsök:)

Hawknestgrove
0

Så skönt att hon är trygg nu!!!!!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....