Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettsajten
Läst 318 ggr
Faxlin
0

Hur sprider vi hittekatter mer?

Jag tycker hittekatter är otroligt bra som sajt. Men frågan är hur sprider vi oss mer och når fler?
Det bästa sättet är genom att synas på många ställen.
Dessto fler som länkar till hittekatter dessto bättre.

Jag funderar lite på de olika kattföreningarna som finns. Det är rätt många vi länkar till. Länkar de till oss?

Ett exempel. Om man kollar in KKS sida så ser man under sponsorer till exempel att det finns med olika kattsidor. Anledningen till att de står med under sponsring var:

Citerar:
"Svenska Katters Sida Sponsrar KKS genom att kontinuerligt lägga ut information om föreningen på sin välbesökta sida."

Detta var lagt under media. Trodde jag skulle hitta våran sajt där också. Men så var inte fallet.

Kontentan är väl i alla fall vad jag försöker få fram. Vill vi göra sidan bättre? Om alla försöker hjälpas åt att sprida länken till hittekatter iFokus så komemr vi bli bättre. Och många är starkare. Vi kan aldrig bli för många här inne.

Så snälla nu hjälps vi åt att försöka sprida länken vidare lite mer.

Mvh Åsa

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Ankah
0

En tanke som kanske är lite rubbad eller jobbig eller så, men…

De av oss som har jourkatter borde ju kunna rekommendera sajten till de nya mattarna och hussarna, som ett ställe där de kan ställa frågor och så. Att man väljer att betala såpass mycket för en katt istället för att ta en gratiskatt från blocket är ju en indikation på att man bryr sig om katternas ställning! Då passar man ju in här!

Faxlin
0

#1: Mycket bra förslag tycker jag.

Audiatur et altera pars

Jenna-Gun
0

Ha en länkad banner till "Hittekatter ifokus" längst ner på alla inägg i era bloggar

[Daisy-Moa-Elsa]
0

Folk här som har egna hemsidor kan ju rekomendera denna site på sina hemsidor, så som #1 säger, bra forum att ställa frågor i. Antar många kanske redan gör det.

Puma77
0

Jag har en banner på Thindras blogg och gör en del reklam där och länkar hit bl.a då en del artiklar kommer härifrån.

//Pia

Jenna-Gun
0

Samma här

MorganP
0

#0 Själva sponsorsidan har tyvärr blivit eftersatt då personen som tidigare hade hand om sponsringen inte gör det längre. Vi ska självklart se till så att även hittekatter.ifokus kommer upp på sidan med liknande text som den med SKS. Bra att du tog upp det Skrattande

Mizzi
0

Vi som har hemsidor kan göra reklam där

Faxlin
0

#7: Det var absolut ingen kritik mot KKS, bara att jag lätt använder KKS sida som exempel då jag kommer på saker eftersom det är sidan jag bor mest på bortsett från hittekatter i alla fall.
Synd det där med sponsringen. Det är en viktig del att hålla i. Och en del som kan hjälpa många katter genom att man får in extra hjälp.
Hoppas ni får tag på någon driven person som kan ha hand om det.
Men i alla fall tanken var lite att det är lite synd att andra föreningar inte gör så som ni gör. Man kan ju sponsra på olika sätt. Hittekatter sponsrar inte så mycket med pengar till en speciell förening även om vi samlat till sådant också. Men vi gör så mycket annat liksom.

Audiatur et altera pars