Mammakatt får kattungar!!!
Nu har mammakise Pricken fått bebisar!!!! Så nu har Lotus, Laila, Sparta och paddorna fått syskon! Nu imorse kom det först två små svarta bebisar. Och nu har hon PRECIS fått en unge till, en liten svart-vit blev den tredje!!! Hon verkar klara det så galant själv. Få se om det kommer flera… =) Hon är så duktig min lilla mammakise! Tänk om hon inte gått in i fällan då för några dagar sedan, då hade hon fått kattungarna ute, dvs i minusgrader och jättemycket snö.
Kramar Melinda
Åh så spännande
//Pia
Jätteskönt att allt går bra. Mardröm att tänka på om hon hade född ute.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Det var på håret att hon hann in! Lycka till med bäbisarna!!
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
Ja tänk om hon varit ute nu. Bebisarna hade ju aldrig klarat denna kyla och snö. Pricken är smart, hon visste vad hon gjorde när hon gick in i fällan. Hon är så duktig, klarar det så bra! Hon har ju haft ett antal ungar tidigare så hon verkar veta precis hur hon ska göra.
Kort kommer på de små sötnosarna när de alla kommit till ro och allt är över. Mamma är ju lite rädd så jag vill inte störa dem. Låter dem mest vara ifred nu. Men om någon/några dagar ska jag ta lite kort och visa er! =)
Kramar Melinda
vilken lycka att mamma Pricken var så smart, lycka till med bebbarna Maggan47
Precis talat med dig i telefonen och fick veta att en fjärde svartvit kommit ut=) Lycka till nu. Ja, hon visste vad hon gjorde när hon gick in nu efter 7 månader.
Vilken tur att Pricken kom in, grattis till bebisarna.
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
Japp en till har kommit, liten svart-vit bebis!!!! Så söta. Och mamma så duktig. Så nu är det två svarta och två svart-vita kisungar. =) Jag är helt lycklig och salig idag. Man blir så glad när man ser de små som är inne i värmen och har det bra. =) Varit händelsrika dagar de här sista.
Kramar Melinda

Ohh, vad underbart att allt går bra. Skicakr en massa kramar och gos till henne. Och en stor kram till dig Melinda för att du har henne hos dig.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Så härligt att allt gått bra! Och sådan tur att dom fick födas inne, Mammakatt visste vad hon gjorde när hon gick in i fällan. Kram till er!
Ja det var sannerligen i grevens tid Pricken lät sig infångas. Skönt att höra att allt gått bra med födseln av de små. :)
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
vilken tur att hon gick in i fällan nu får ju kattungarna en bra start med vara tama oxå grattis å ge katten extra fin ´mat från mig.

Skönt att hon fick föda ungarna inne i värmen. :)

Jag är så glad för att lilla mamma katt är inne i värmen. Det är ju svinkallt ute. Nu väntar vi på våren med värme och sol så att både människor och djur tinar upp…
Väntar på foton på gullebebisarna…..
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
Här kommer kort på småpluttarna! Det blev fyra stycken till slut. Nu när de är lite torra ser jag att det är två svartvita och så en som är i stort sett svart men den har liiite vitt allra längst ut på tassarna. Ni ser det lite på ett av korten. Sååå söt! Så den verkar inte vara helsvart. Men den fjärde är helsvart.
Allt gått jättebra och alla mår kanonbra! =)
Kramar Melinda med mamma och påskbebisarna!
åh kan du inte ta å sniffa på dom :) älskar lukta på kattungar dom luktar bäbis å det bästa med kattungar är att dom luktar bäbis ganska så länge brukar ta å sniffa på dom å klappa dom med kinden å sen en sniff igen :) Ska åka å sniffa på kattungar nästa vecka en vän som fått coonisar så dom ska få sig ett par sniff varje kissebäis innan jag är helt nöjd :)
Vilka sötnosar, lyckliga du som får ta hand om dom ett tag..
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
Ja, jag är så avis

grattis!
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/
De är underbara! Jag skulle lugnt kunna behålla allihopa men det går ju inte, har redan så många katter. Så dessa 4 kattungar med mamma blir alldeles för många. Snyft. Fast jag viiiillll ju. =) Är så underbart att få vara med dem. Mina pluttepåskbebisar. De söker alla hem när de blivit 12 veckor gamla. Så är det någon som vill adoptera någon av mina pluttepåskbebisar så är det bara kontakta Naquita. =)
Det är så skönt att veta att nu ska mamma Pricken slippa få fler kattungar nu. Äntligen. Nu ska hon få bli kastrerad och få ett lugnt fortsatt liv. Och slippa få kämpa för sitt liv och sin mat. Nu ska hon få den serverad och bara kunna ha det såååååå skönt.
Kramar
Grattis! vilka sötnosar helt underbara.
Min jourkatt Aisha ska också få bebisar när som helst. Hon kom hit i tisdags och har mjölk i tuttarna. Jag rör mig knappt ur lägenheten
Ska bli så spännande.

Såna söta små Påskbebisar
Jag har luuuuurat er haha. För när jag gosat med bebisarna och kollat dem noga och upptäckt att jag faktiskt nog har lite paddor istället för bara svartvita och svarta hehe. Den ena är svartvit men den andra jag först trodde var en svartvit till är en jättesöt padda ju! Bifogar kort på den lilla sötnosen. =)
Kramar

Men vad söta de är!!!! …och vilken diskret "paddning", bara liiiiiite brunt var - jättefint! Grattis till både dig och till den nyblivna mamman - till fyra underbara småkissar!

den svart vita är ju gulligast. <3

GRATTIS! Lilla lilla mamma……. Nu har du gjort klart ditt här i livet så nu skall du bara njuta av kärlek, värme och tak över huvudet samt äta dig mätt varje dag.
puss på dig och bebbarna…
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

jiiiisses vad söta dom är!

Åhh efter att ha tittar igenom alla söta bebbe-bilder och försökt gosa med de små genom skärmen så har en favvo hittat mitt hjärta. den lille/lilla paddan med mest vitt. kommer bli en riktig cutie-pie!!

Sötnosar!
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Du milde vilket härligt gogäng..så skönt o gott att allting gick så bra:_)

Grattis mammakise till dina påskbebisar! Skönt att hon bestämde sig för att gå in i fällan i grevens tid!
Kram till dig Melinda!
Vad kul att det visade sig vara små paddor flera av dem! Supersöta är det allihopa!
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Jättesöta:)
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Nu är bebisarna snart en vecka gamla! =) De mår utmärkt! Växer så de knakar, sover och äter. Idag så sa de till mig att de tyckte de skulle få namn. Att det var oförskämt av mig att inte ge dem några namn. Ni måste hjälpa mig!!! Vad ska vi döpa bebisarna till? =)
Är ju då flickan paddan med mycket vitt. Miss_Kittens favorit. =) Miss_Kitten vad ska hon heta tycker du? Och så en flicka en padda som är nästan bara svart. Och så en liten pojke, en svartvit med mycket vitt. Honom tyckte min kompis skulle heta Isak. Och det har jag fastnat för. Vad tycker ni? Och så en pojke, svart med vita tassar.
Kramar
Jag tycker att den lilla killen ska heta Mille tycker jag passar :o)

Jag tycker tösen som har mest svart ska heta Eris.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Vad fina namn! Tack så jättemycket för förslagen! Idag har den svarte killen med vita tassar börjat öppna ögonen. De är så söta när de börjar öppna ögonen. 
Kramar från Pricken och bebisarna!
å hon på bild 37 va söt fint tecknad med :)

Åååååååååååå alla är så snygga
Jag börja bli sjuk av alla dessa bebbar på sajten. Men de är som ett beroende, måste bara öppna dessa trådar och se alla sötnosar
//Pia
Har sötnosarna fått några namn än?
Hur går det med ungarna? *nyfiken*

Såna söta gosetroll

Vilka söta sockertoppar!
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis
Men oh så underbara.
De är som sötast i den åldern
Jenna
Jag frågade i en annan tråd Minns inte vilken vad (frostade) betyder.
Nu lägger jag denna i bokmärken så kanske jag hittar den :)
Jenna du frågade i tråden "Vislandaungarna 4 veckor" och jag svarade;)
Får väl också bidra med lite bilder på sönosarna när jag var o hälsade på för någon dag sedan:)
#66 Tack för ditt svar.
Får nog snart erkänna att minnet inte längre är så bra. :((((((((
Jenna, det är nog helt enkelt så, att man ser snart inte skogen för alla träd…. Så ditt minne är det nog INTE fel på!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
oh :o
*sni sköldisarna*

Åh! Vilken bebishög!