Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutanför-ämnet
Läst 632 ggr
Ankie
0

Ot. Men snälla nån läs detta!

Hon har inte råd att avliva katten, katten är sjuk och hon funderar på att göra det själv. Ja, vad är det med folk…….Länkar till sidan

http://www.dagenspms.se/forum_show.php?d=10&c=1&t=67&limit=0&shownum=8

martdat
0

japp,läst det, helt sjuk, men hon lyssnar ju inte på råd heller, verkar vilja att någon annan ska lösa det år henne,,

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Imasy
0

har läst eländet… och svarat ;/

Jenna-Gun
0

Men hur är människan funtad.

Grrrrrrrrrrrrrrrrrr

Ledin
0

hallo hur e det i skallen på den kattägaren? Gösses så e ju otroligt hur dum får man lov att bli? Imasy skriv till henne vad lagen säger med det kan den personen behöva får reda på snacka om funtad helt fel.

brutt
0

Svaren hon får är att misshandla katten till döds av en del, undrar om dessa skräcködlor får gå fria i vårt samhälle så de kan uppmana andra att göra vad de kanske själva gör eller har gjort.Tjejen kanske har ett förståndshandikapp och tror på dem.

Blondieisbackagain
0

Men bästa hon kan göra om hon ens ha kvar katten:( är väll o Dumpa den utan för Vetrinärerna visst det är fel men då slipper Katten att bli Dränkt  så j_vla sjukt o ens göra de :(

sen va det hennes man som har erbjudit säg att slå ihjäl katten :(

5#  Måste man ens ha ett  förståndshandikap för att tro på dom?!?

Fundersam

dara
0

sjukt

brutt
0

6.Menade inte att man måste ha det men att en normalt funtad person skulle ha sagt ifrån på skarpen när de började med sina ohyggliga metoder.

Blondieisbackagain
0

Ja jo det är ju sant.

Hon värkari nte svara på folks svar iaf så jag undrar va hon o henens kille ha gjort med katten :(

Erika91
0

Skrikandes

Hawknestgrove
0

8 Mar

Hej! Kattplågaren här. Fy vilka elaka människor det finns! Ni som skriver att jag är en idiot, hemsk människa osv. Jag har aldrig sagt att jag ska dränka den. Det var ju nån annan som skrev det förslaget. Jag har heller aldrig velat slå ihjäl den! Jag sitter i en ekonmisk kris vilket gör allt så mycket svårare! Men tack till alla er som har stöttat och kommit med bra tips och råd! Jag älskar min katt och detta har varit en jättetuff tid. Dels för att se sin katt vara sjuk, dels för att vara så maktlös över att inte kunna göra nåt. Men jag ringde iallafall till en veterinär igår och förklarade läget. Han var jätteförstående och jag får betala på faktura trots att de inte brukar göra så. Så igår avlivade veterinären min katt. Så han är i katthimmelen nu. Jag var för ledsen för att skriva igår. Och alla elaka kommentarer har inte gjort saken lättare. Jag är ingen hjärtlös människa, jag skrev här för att jag behövde hjälp och om nån hade nåt förslag. Ni anar inte hur jobbigt det har varit. Men nu vet ni så nu slipper ni oroa er. Och än en gång, tack till er som har stöttat mig. Mvh L.

Citera

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Hawknestgrove
0

Kommentaren ovan är den jag klippte ut och såg idag…..

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Sagolika
0

Åh, så skönt att det löste sig till sist!

Blondieisbackagain
0

stackarn det är ju äno synd om henne oxså folk hade inte behövt va SÅ hård(Elak) mot henne….

men skönt att katten inte lider mer iaf :(