Vem kan det vara...?
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Det hela låter välbekant om man så säger. Bedrövligt!
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Usch vad sugen jag är att gå in och svara det namn det gäller men är reggad med ett namn som, ja, ni vet vad.

Ja jag gissar vem det är,,,,,hoppas att han åker dit!!!
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
Nämen nu igen, vilken människa. Stackars katter.
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

Har han gjort så förut?
Vart helt chokad och arg när jag läste annonsen :O det är ju sjukt

vem ha tafit djuren?
har han avlivat dom?
jag blir så vansinnig. VARFÖR beskriver de honom som "djurvän" i rubriken? detta är INGEN djurvän överhuvudtaget.

HERREGUD!
Varför sitter han inte i fängelse?
Mesiga myndigheter i ett nötskal. Hur FN kan denna djur-OVÄNN få forsätta med sina kriminella handlingar?
OFATTBART!
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
Skäms för att komma från Borås som låter ett sådant skräckexempel hållas. Mannen har väl stöd från moderorganisationen från dess ordförande om jag inte missminner mig. _ rätta mig om jag har fel - Hoppas polisen o åklagare nu kan visa någon handlingskraft. Men tror tyvärr inte det . Mannen hade väl satt i system att avliva inlämnade katter på egen hand-- Djurvän är han sannerligen inte utan en person som verkar sysslar med detta för egen vinning skull. Sorgligt att han fortfarande kan dupera människor i traktern efter allt som skrivits - men folk glömmer ju så även jag, kommer inte ihåg det hela riktigt.
#10 Han har ingen stöd från Djurens Vänners riksorganisation. Men alla Djurens Vänner-föreningar arbetar självständiga. Förra året skulle Boråsavdelningen stängas på årsmöte och alla pengar skulle frysas (vet inte mer hur mycket, men mycket). Det föll på ett formfel i dagsorningen.
Till nästa årsmöte nu i Stockholm är det bättre planerat….
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
11 - Låter bra - Håller tummarna o hoppas att det skall gå bättre denna gången.

#11 Håller tummarna för att det blir så!
JAg har personligen polisanmält personen. Men jag har inget svar fått….
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
#5 Sök på djurens vänner borås här på hittekatter, så kommer du att hitta spaltmeter om honom och hans tidigare beteende.
Helt sjukt att de inte har satt stopp för honom än! *cencur*
Medarbetare på jack russel terrier
Han har inget stöd från huvudorganisationen.
Inte för att vara sån men det e lätt att sitta och säga att man borde göra nått sen inte göra nått själv. Om man e intresserad av att göra nått så får man juh bli medlem och gå på årsmöten och se vad man KAN GÖRA.
Man kan inte lita på att "andra" ska göra allt jobb sen beklaga sig över att det inte händer nått. På förra årsmötet kom det 3 STYCKEN. Inte konstigt att det inte händer nått.
En uppmaning till alla som är medlemar i borås KOM PÅ ÅRSMÖTET den 30:onde och gör din röst hörd.
16- Jag bor långt från Borås sedan länge, men håller med dig i din uppmaning. Hoppas verkligen att det ska gå vägen - Skulle varit på plats om jag bott kvar o varit medlem.

Tyvärr bor man för långt bort..
#16 Jag har funderat på det. Men Röjland känner mig och jag tror jag får kräkkänslor att se honom igen. Jag hoppas att han ändå faller djupt på sin egen pengargir och dumhet. Senast på nästa årsmöte av DV´riksorganisation.