Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettbilder-filmklipp
Läst 1051 ggr
Miss_Kitten
0

Säg hej till Leo!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ville presentera vårt senaste tillskott till familjen.

Ni som har bra koll här på hittekatter och gott minne, minns säkert att jag nyss sökte nytt hem till våran 8 månader gamla kisse Diesel. Han fick ett nytt hem på landet där hantrivs toppen och har öppnat upp sig och visat sitt sanna keliga jag, till skillnad från den skygga, vilsna lilla kisse han var här hemma som innekatt.

Vi är jätteglada och lättade för hans skull, men nu ville vi fylla den tomma platsen i vår familj med en annan kisse som behövde ett permanent tyggt hem och lotten föll på Örebro katthems Limbus( Numera LEO!) KyssDenna herre är en kisse fylld ut till svansspetsen med kärlek. Han har massa kärlek att ge i form av stångande,buffande, dregglande, spinnade att ge och KRÄVER att få minst lika mycke tillbaka, är det ingen som har tid så går det bra att kela med vad som finns till hands, tv-dosan, sänggaveln, mattes hårborste osv hihiRäcka ut tungan

Vi vill verkligen tacka Örebro katthem och Leos fd jourhem för en underbar herre och kan varmt rekomendera Örebro katthem

Välkommen Leo till familjen!!!

Det jag ville med denna tråden var väl egentligen att få visa upp hur vacker denna 6 åring är Flört

Miss_Kitten
0

ingen hade tid att kela just denna sekund, men Leo löser problemetRäcka ut tungan

Miss_Kitten
0

Siesta med nya kompisen

martdat
0

Ja han ser ut att stortrivas! Verkar vara en helmyzig kille! grattis.

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Alexej
0

Härliga bilder:)

Örebros katthem är verkligen super. Ett av få katthem som bryr sig om skygga katter…

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Miss_Kitten
0

#ja Örebro katthem verkar göra att jättejobb , och dom är lätta och vänliga att ha att göra med. Kyss

Mettan
0

Så härlig Leo är! Han ser verkligen ut att trivas, så GRATTIS till honom.

emjon
0

Vilken lycka när en besvärlig situation vänder till det bästa och grattis till både Diesel och Leo till sina nya hem.

Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren

Jenna-Gun
0

Hej Leo, vilken stilig herre du är.

Jenna med en annan Leo

maggan47
0

vilken lycka för Leo, snyggingen,  att först landa i Örebro katthems regi, och sedan få hem hos dig, dubbeltur, eller hur. kan också rekommender Örebro katthem, dels min Timjan kommer därifrån, dels är inga katter för gamla, för skygga, och alla är toppen där att ha att göra med

min silversessa Timjan Maggan47

trekatter
0

Hej på er Anna här (Leos förra Jourhem) tänkte bara skriva vad jag blir när ni skriver så fin om goa gobben han är verkligen fin och äääälskar att gosa.

Lycka till i framtiden!!Glad

Miss_Kitten
0

#8 Leo vinkar glatt med tassen tillbaka och hälsar att han smög in på Jenna-Guns sida och tyckte att den Leo inte bara hade ett extra tjusigt namn, utan var ganska tjusig också…fast Lucy var sötare, säger han här generat och matte kan ana en rosa-röd ton på hans kinder hihiRäcka ut tungan

Miss_Kitten
0

#11 nejmen hejsan Anna! Leo blev så glad nu när du dök upp här, han står här och trampar glatt och skickar massa kärlek genom cyberrymden till digKyss

Miss_Kitten
0

leo

Jenna-Gun
0

Vår Leo tycker nog Lucy är söt. Han har en kull ungar ihop med henne.

Fast det var innan de kom hit till mej. Min sons fd kissar

Men de är kastrerade numera.

Men sover gärna nära varandra.

Fast de kivas oxå hej vilt.

Jenna

trekatter
0

Åååh goose kisse puss på nosenKyss

Sidentass
0

åhhhh..vilken underbar kisse!!! Så gott att du kunde ta dej an honom..man riktigt ser på bilderna hur gott "mysproppen" trivs!:-)

karins
0

En sån myskatt Leo är Kyss

Puma77
0

Så söt han e.

//Pia

Blondieisbackagain
0

oooooh vilken sööööt katt sååå fina färger Skrattandeva snäält att adoptera en äldre katt :)

kmr jag oxså göra när jag står på 2 ben o allt är fixsat på min sida:D

Miss_Kitten
0

Leo tittar på mig med sina STOORA vackra ögon(som fick matte på fall vid första stund), och lägger huvudet lite generat på sned när matte berättar för honom vad alla snälla människor har skrivit om honom (han kan inte läsa självRäcka ut tungan)

essut50
0

Åh vilken lycka för er att hand om Leo. Tack för att ni ställde upp för en äldre katt.Kyss Leo är verkligen vacker

Vet att Örebro katthem är toppen katthem för dom skygga katterna bla. Här hemma har vi 2 katter från Örebro, Milou född 2002 kom hit 2006, Pontus född 2001 kom hit 2007.

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

solweig
0

vi har också en katt från örebro katthem. han heter lasse o  är född 2002. det var genom essut vi fick honom.tack till alla på örebro katthem.

Erika91
0

Underbart söt är han lille Leo! Kyss
Underbart att ni tog hand om en katt nu när andra kissen flytta! Nu fick en annan katt, eller två katter en ny chans! Kan inte låta bli att säga igen att han är jättesöt!

Ledin
0

haha så härlig och fin katt :)  fina kort du har tagit

Miss_Kitten
0

#23 Ja det känns härligt att faktiskt ha kunnat gjort en skillnad till det bättre i 4 katters liv, tänker då också på de 2 katthemskatterna vi har sedan tidigare. Läser dagligen otroliga historier om allt ni gör för dessa utsatta själar och det känns fint när man själv kan bidra. Skulle gärna vilja ta in fler katter i vårt hem men det finns ju en gräns i ekonomi och utrymme..Fundersam

Leo tackar för alla komplimangerRäcka ut tungan