Psyksjuk man gick bärsärkargång
Skulle lagt upp den tidigare idag men många sjuka människor finns det. Är du känslig kolla inte sista bilden i bildspelet.

Jaa jag läste det
Fy!! 
Stackars katt
vad rädd han måste varit
Hoppas att katten inte fick lida för mycket!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Saknar ord
Stackars kisse
Förstår inte hur kvinnan kunde lämna kvar katten hos denne man!

.
Jag blir mest förbannad på ägaren till lägenheten. Vem lämnar sin katt till en missbrukare från början liksom? Och inte skulle jag hyra ut min lägenhet åt en heller. Och dessutom - varför ligger det en hund bland glassplittret i bildspelet? Det är knappast missbrukaren som fotat, alltså är det ett annat tok som inte tar hunden därifrån innan h*n fotar. Skandal. Jag undrar vem det står mest illa till med faktiskt.

Fy f-n alltså! Sverige är så j-la sjukt när det gäller "psykfall". Öppna anstalterna igen för tusan, de mår ändå inte bra ute i samhället. Om folk visste hur många livsfarliga psykfall som finns ute i samhället skulle de inte våga gå ut!!!
O vilken hemsk kvinna. Hur kunde hon lämna katten där???????

Katten lär ju ha lidit nåt fruktansvärt! Vet inte vem jag önskar mest ont, den som gjort det eller de som beslutat att man inte ska låsa in så sjuka människor…

#6 håller nog med Jossan, fattar inte heller varför kvinnan hyrt ut till missbrukare och dessutom lämnar katten, inge illa ment mot folk med missbruk men narkotikans biverkningar är ju inte helt okända,,,,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
Man får väl inte säga så här, men man önskar ju att vissa människor självsanerade sig och försvann från jordens yta.
Vem lämnar kvar sin katt överhuvudtaget när man hyr ut?
Fullständigt ofattbart. Arma lille katt. Bad är det för idiot till människa, som lämnar ett djur i en sån Miffos händer? Hon har största skulden. Hoppas hon får ångest i hela sitt liv och att den bilden aldrig lämnar hennes näthinna, vare sig i vaket eller sovande tillstånd.. Det kan man väl få önska i alla fall?
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Men du milde..detta är ju bara så horribelt..man finner inga ord..kan inte förstå hur kvinnan vågade lämna katten i denna mans händer…man får en känsla av att hon inte hade några större känslor för sin misse…den enda lilla tröst som man har nu..är att kisse inte längre lider..för den måste ha haft en alldeles fruktansvärd tillvaro…nu vill jag bara tro att kisse blivit väl omhändertagen av de änglakatter som väntat på honom…
Kan tyvärr inte säga att jag är förvånad. Med de nerskärningar det har varit på psykvården, får färre och färre hjälp. Akutpsyk får porta folk i dörren för att de inte har plats. Mannen som slog ihjäl några personer i Sthlm (har jag för mig) mitt på ljusa dagen, hade sökt vård på akutpsyk, men blivit nekad för att han inte var tillräckligt akut sjuk. Tycker det är ett perfekt exempel på var Sverige är på väg!
Synd bara att djur och andra människor ska råka illa ut för att politikerna inte vet vad de gör!
Medarbetare på jack russel terrier

Ja Jossan jag måste hålla med dig!