Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutanför-ämnet
Läst 451 ggr
Jenya
0

OT Nu är flytten nära :)

Nu är flytten nära, Pojkvännen åkte i morse för att hämta en buss som vi ska transportera sakerna med, ch ja han borde väl vara tillbaka om en timme eller två. stackarn har åkt/kört hela dagen. och jag har plockat hela tiden han varit borta.. gud vad mycket grejer man har! verkar som om det blir två rundor. ugh fram och tillbaka mellan örebro och ullared tar sin tid.

Vad jag vet så är det inget internet i huset, och jag har ingen aning om hur lång tid det tar att skaffa det heller så jag antar att jag inte kommer kunna kolla in här så mycket, men när jag får internet igen så kan jag lova att det blir bilder på både Darling och Basse och såklar på vår lilla Nano med :D

Så hej så länge alla goa! :)

Blondieisbackagain
0

va kul :D

va många det är som flyttar till hus :D

hoppas att ni kmr trivas :)

Hawknestgrove
0

Oj, du får väl gå in på bibblan eller nåt!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Erika91
0

Vad roligt!
Ska du ta hand om Basse? :) Toppen!

Jenya
0

#1 jadå, ska bli så kul med en stor trädgård! jag sak bygga en sån stor uteplats till missarna! :D

#2 jag har min syster en bit bort :P så terrorisera henne *heeeeej får jag låna er dator* hehe

#3 Jajamensan! :D det blev så hehe han skulle kommit hit igår egentligen men civiic fick förhinder så vi åker nog och hämtar honom när vi ska köra andra lasset :)

Erika91
0

:) Men ska ni ha honom tillfälligt eller permanent?

Jenya
0

permanent :) hoppas alla tre går i hop bara :)

Erika91
0

Grattis!:)

Ledin
0

Gud vad kul grattis och kalas bra att du ska bygga en säker lekplats till kissarna :)

Sidentass
0

Önskar allt lycka till med flytten..vet vilket gediget arbete det innerbär..*pust*..men ni får säkert lön för mödan sen:-)