Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettbilder-filmklipp
Läst 677 ggr
marieborg
0

Härligt att vara ute!

Jag men främst våra katter är så glada över vår innätade uteplats! Eftersom vi bor ganska trångt och har fem kissar så känns det toppen att kunna öppna altandörren och låta dem få njuta och det gör de verkligen. Lotus och Vilda tycker det är roligast när jag inte är ute med dem men de har börjat vänja sig, fast när kameran är med så springer de oftast in igen. Har dock lyckats få något kort med dem.

Pärlan är helt galen ute och jagar (leker) efter allt, löv som kompisar.

Lite bilder…

Först en gammal bild på uteplatsen

marieborg
0

Smokey och Lotus sitter och snackarGlad

marieborg
0

Maja sitter och spanar, Pärlan i bakgrunden

marieborg
0

Blyga underbara Lotus

marieborg
0

Pärlan

marieborg
0

Skönt i solen

marieborg
0

Vilda tittar ut!

marieborg
0

Vill oxå med denna tråd varna er som är ensamstående att INTE kära ner er i sportgalna fotbollstränare för då kan man få förvara massa bollar och vattenflaskor hemma!!! Stefan ville ha dem inomhus men som ni ser hamnade de uteGlad 

marieborg
0

Ena dagen är det sol…

marieborg
0

och dagen efter snö!

marieborg
0

Vilda i snön

karins
0

Vilka härliga bilder du bjuder på! Glad

Destany
0

vad härligt det ser ut=)

marieborg
0

Bus-Pärlan…..

marieborg
0

anfaller Smokey

tussilago
0

härligt att se :) vi har en innätad balkong och våra katter älskar den med. zazza ska ut en morgonsväng och varje gång hon kommer in ska hon ha en klapp på huvudet :) är helt underbart att se dem njuta av att sitta där ute även om det inte är mycket yta

marieborg
0

Förra året när det var mycket snö skottade husse gångar åt dem och det var jättespännandeSkrattande

karins
0

Vad kul med gångar i snön, som en labyrint. Å vad glad jag blir av dina bilder Glad

[Daisy-Moa-Elsa]
0

Jösses man blir ju inte liiiite avis på den uteplatsen inte Räcka ut tungan

marieborg
0

En sista bild som får bli en från sommaren…ser så kallt ut med all snö…Smokey och Pärlan (vem annars) har precis brottats

Sidentass
0

Åhhh..vilka undebara bilder..o jag tycker så mycket om huset man ser på några av bilderna..är ni så händiga att ni byggt det själva? Ljuvliga missar vi får njuta av..

tervmatte
0

Underbara bilder och jättefin katttgård :-)

Jag sitter här och njuter under frukosten. Härliga bilder att titta på… Så här ska man börja dagen, med ett gäng kort på söta missar :)

MVH

Anna

Ankie
0

Härliga bilder!! Vi ska oxå bygga en kattgård i sommar. Det ser ju helt underbart ut för missarna…

marieborg
0

Tack vad ni är snälla! Ser att fotona inte blir så bra när man förminskar dem. Måste köpa en bättre kamera.

Kunde inte låta bli att ta ngr nya kort idag när de njuter i solen.

marieborg
0

Vår gosige Smokey. Han och brorsan Lotus kommer från en koloni och räddades av Akutgruppen.

marieborg
0

Majsan och Smokey

marieborg
0

Lotus inne och Smokey uteSkrattande

Alexej
0

Dina katter har verkligen ett drömliv!!!

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

essut50
0

Vilken paradis dina katter har det. Tänk om alla katter kunde ha de så där. Jätte fina bilder på katterna.

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

Erika91
0

Vad härligt de har det! Det ser ut som rena paradiset för katterna!! :D
Jättesöta bilder! :)
De är så vackra era missar :D

emjon
0

Vilka härliga bilder på mysgoa kissar och de här två senaste dagarna har även jag märkt att kissarna fått vårkänslor på balkongen.

Era kissar har det verkligen härligt mellan inne och utelivGlad

Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren

Bachelor
0

Fantastiska bilder - vad det är härligt att titta på och få inspiration! Har ni lagt nät-tak över alltihop?

Ledin
0

vilka fina bilder å super sköna kort, kul med göra gångar åt dom i snön :) Vem är det som har byggt det fina huset till katterna? va super gullit ska någ härma med att bygga hus i sommar både till katterna o varsina till kaninerna.

Wiizy
0

sfina bilder. :) vilket palats/paradis!

hanna64
0

Paradis för katterna….underbart Glad Blir riktigt avundsjuk….och så fina katter förstås Glad

incan
0

Avis…..avis…..avis Glad  Gud vad härligt det ser ut…..vill oxå ha en sådan där uteplats!!!

Vad fina kissarna är, särskilt Pärlan och Smokey, så söta!!!

marieborg
0

Både jag och gubben är allt annat än händiga, så huset är köpt av en kvinna här i stockholm som gör dessa hus hemma på sin fritid. Köpte det för ca 2 år sedan och betalade 500 kr och det tycker jag var billigt. Fick välja färg själv och valde Hammarbyfärger och gav den till Stefan i födelsedagspresentSkrattande

Här kan ni se huset lite närmare

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=15cfeda3-7527-4753-a023-ff69d6077fdf&Filename=i huset.JPG)

marieborg
0

Huset har två våningar. Här har ni baksidan. Fotot är taget idag så det är gegigt av lera (inte skit) Glad

Här gillade vår Billy att ligga och nu även Pärlan.

Tyvärr är huset lite trasigt sedan vi hade en inkräktare i sommrasLedsen

Wiizy
0

jätte fin koja du har. :)

maggan47
0

så härligt för katterna, och vilken tur ni hade som fick denna tomt, att inreda, och dessa katter att  få denna plats att vara på, syns att dom trivs, och lilla Stora Pärlan, fortfarande så vacker, har ju följt henne från början, fast ingen skugga på dina andra kiissar, det vet du, men just Pärlan som är så lik min kattängel Sara, klappar mitt hjärta extra för kram Maggan47

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=6ee3d697-dd1d-43cf-b3c7-951648cb90a0&Filename=hjärtan som flyger.bmp)