Tranåsbor! Bortsprungen katt
Natten till i söndags försvann min storebrors kattunge ut genom ett fönster mitt i centrala Tranås. Det var snö och iskallt den natten men min bror följde hans spår så långt han kunde men hittade inte kissen.
Lappar är uppsatta på många ställen och i förrgår hörde en affär av sig och sa att de haft en katt därinne och matat den, men släppt ut den igen eftersom de inte visste att den var bortsprungen.
Har du sett honom?! Han är grå med vit mage, vit haklapp, vita bakben och lår, lite vitt på framtassarna. Lite vitt upp på nosen. Han har lite ozzykatt i sig så han är lite svagt randig. Väääldigt busig och livlig men kanske inte nu ifall han är hungrig och trött…
Bilderna är från när han nyss kommit hem till min bror, han är lite större nu. Han heter "Sonab". (min bror som har roliga namnidéer)
Snälla, snälla, snälla hör av er ifall ni vet något!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Hoppas ni hittar honom snart!
Medarbetare på jack russel terrier
Nej, vad tråkigt. Jag hoppas verkligen att ni hittar den!

Han är ju jättesöt!
Jag håller tummarna på att han kommer tillrätta snart!
Har ni satt upp lappar?
Tro det eller ej men för ca en halvtimma sedan hittade Emil honom under en bil! Så nu är han hemma igen och ligger och sover i :) Efter fem dygn ute…
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

skönt att han är hemma. glöm inte att hålla koll på fönsterna då kissar är väldigt nyfikna
vi har haspar på våra fönster så det går att vädra lite men inte kissarna kan komma ut.
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus
Så skönt att han är återfunnen men som sagt var noga med fönsterna. De kan göra sig otroligt smala och slinka igenom. Jag är därför jättenoga med just fönsterna.

Å vad skönt att han är hemma nu :D
Vilken lycka :)
åh vad skönt att han kom hem :) vad skönt :)

Men åhhh så härligt att missen är hemma igen!!
Åh vad skönt. Får magont varje gång man gått in här och tittat. Men nu så var det en lättnad. Lille plutten, förstår att han är trött.
//Pia