BILDER: Bröderna från Piteå igen
Måsta bara visa en ny bild på Tristans bröder som kommer från Hittekatten i Piteå; Rigoletto (Björn) & Sigfried (Johan). Titta vilka goa vänner de är bröderna.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Wow,de är verkligen fina alla tre!
shit va lika dom va
jätte söta ju :D

Men himmel..vilka läckra bilder!! Den med katterna i korgen är ju bara såå söt..o vilken fin närbild sedan där under!
Var ett tag sen jag plåtade nu..kom av mej i och med Berliioz sjukdom, men nu när han är bättre ska jag allt komma igång igen med min primitiva kamera..
#4 Här är de mest sambon som plåtar katterna. Jag har också kommit av mig. Fotograferade mycket mera tidigare.
#3 Ja visst är de lika bröderna. Även om katter är syskon är dt inte allit de är så lika som Tristan och hans bröder är. De har också samma sätt att röra sig. Viftar med svansen som hundar.
Rigoletto och Sigfreid var skygga katter när jag hämtade dem i Piteå i slutet av november. Vi kunde inte ta i dem då. Nu har vi tränat genom att ha dem i eget rum och resultatet har inte låtit vänta på sig. Vi kan nu handskas med dem riktigt bra. Tom lyfta dem även om de inte direkt jublar. Att bli klappade gillar de dock. Tristan var lite blyg men aldrig skygg. Han har nu bott med oss sedan aug 2006.
//Lena
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Härliga bilder!
De är så himla fina.
Men jag skulle ha svårt att skilja dem åt.
Jenna

Kärlek, kärlek, kärlek. Å, vad jag älskar röda katter!
Vi måste hälsa på er en dag!
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis
åååå de är så söta!! Kul att läsa om deras framsteg! Toppenbra jobbat! Tycker det är så fint/underbart att du åkte ända upp till Piteå för att rädda killarna!! 
ojojoj så söta vad fina dom är lika oxå, så fin röd färg. Gillar sån där stark rödfärg på katter. 
#7 De har individulla kännetäcken som tur är. Tristan har ett tårformat tecken under ena ögat, Sigfried (Johan) är övervägande vit och Rigoletto (Björn) är övervägande röd. All tre är riktigt stora och rejäla killar. :)
#8 Ni är så välkomna hit så!
#9 & #10 Visst är de fina! Det fanns många röda katter på Hittekatten i Piteå. Kattarina sa att röda katter inte alls är särskilt populära i norr. Där vill de flesta har svart vita katter.
//Lena
Men Lena, nu blir Rigoletto sur på dig! Rigoletta va? Han är väl ingen tjej heller? *fniss*
#12 Tänk vad fel det kan bli bara en bokstav halkar på tangentbordet. :)
//Lena

Dom är så snygga bröderna
Härliga färger!
Oj vilka sötisar!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Gud va fina!
Konstigt att röda inte är populära. Ja får mail dagligen från folm som vil ha röda katter :)
röda katter är såååå vackra!

är alla 3 röda katterna bröder på riktigt??