Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutanför-ämnet
Läst 507 ggr
Naquita
0

Gubben i lådan!

Trångt eller?;)

Wilma tycker om allt hon inte får plats i;)

Noah håller sig till sängen o täcket;P (o nej jag har itne lagt täcket över honom, han har burrat in sig själv hihi)

Resten av latmaskarna hittade jag i sovrummet;P

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=38fe8740-b6b0-4f94-aebe-0c4d3a7c8dec&Filename=Amigo,gucci, totte.JPG)

Mina pälsklingar som gör mig så lycklig, utan dom hade jag gått under för längesen.

tervmatte
0

Jättefina bilder Naquita… Det ser så lugnt och fridfullt hos Dig… Här känns det som om tredje världskriget pågår när man vaknar. Åtta katter som jagar varandra och springer och hoppar på och från alla möbler. Och efter dem springer en upphetsad hund och försöker hänga med Skrattande

Brukar Dina älsklingar vara så lugna varje morgon?

Jag såg att Du också har en sådan där orbitrek, tränar Du lika mycket som jag? Så att svetten rinner när jag dammar av den?

Naquita
0

#1 jag tränar mer än så.. den har t.o.m börjat prata med mig..*asg*

Här e de så lugna så:) Jag har ju mest perser o exotic, o de e rätt lata katter:P Men Gucci kan få igång dom rätt fort. Amigo leker ibland, men med hans hjärtfel blir han trött fort. Min hund är världens lataste, fyller 5 nu sjätte Februari, men beter sig som 10;)

Sidentass
0

åhh..vilka underbara bilder…på ljuvliga missar!!

maggan47
0

jätteljuvliga bilder, mina kissar är också rätt lata, men har en coach nu i Beata, som bor i foderlådan, vaknar av att hon kliver upp vid mitt huvud och med sin hesa röst skriker, FEED ME, äter oavbrutet, går sedan med långsamma steg till lopplådan, där hon ögonblickligen somnar, så förflyter hennes dag, hon är i alla fall inte lika bitsk som hon varit, bara tjejerna kom, åkte hennes tass upp, och hon gläfste som en hund, nu får dom nosa på henne, korta stunder, och hennes päls har blivit bättre, men så liten är hon, trots intensivt ätande, otålig som få, är hon coskå, allt ska ske snabbt, när det gäller mat, min lilla grinperser Maggan47

Naquita
0

Hon är så söt din beata!

anebit
0

Härliga  myskatter du har Emma………….. och hund………..

Lilla söta Beata, sån tur hon hade som kom till dig Maggan….

Här har vi en som tränar varje dag på träningscykeln som tur är eftersom matte är så dålig på det…………..

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=a4e19164-3729-4ede-9872-673950dd195a&Filename=Lillpysen 251.jpg)

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Wiizy
0

så söta katter du har Naq, vovven också naturligtvis. ;)

tervmatte
0

Men Naquita, ligger det en eller två katter på fåtöljen? Jag har nu tittat flera gånger och vet fortvarande inte *flustrerad*

Maggan 47, Beata ser ut att vara en bestämd tjej,hihi… När hon stampar med foten så lyder alla, kan jag tänka mig…

Anabit, Din katt ser exakt ut som min Isidor, hahaha… Fast min är inte lika sportig av sig, han ligger framför öppna spisen hela dagarna.. Så fort man tänder i den så lägger han sig där och smälter…

Lena
0

Jättefina bilder med goa katter och hund! :) Ja hur skulle man klara sig utan sina pälsklingar?

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

fisen
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

ja jätte söta kissar och hund,här är en till som gillar att knö ihop sig.