Katzen toilette
Jag har nyligen bytt "öppen" låda mot toaletthus till mina kissar. Detta har funkat väldigt bra - lägenheten luktar mindre bajs (man slipper stinkpustarna medan bajset är färskt) och katterna har väldigt snabbt lärt sig vad som är poängen. Däremot så luktar det deto värre inne i toahuset, trots att jag mockat två gånger om dagen. Det är säkerligen fler av er som har erfarenhet av dessa små hus - brukar det bli problem eller är katterna ok med bajslukten på deras dass?

Jag har två lådor med tak..o tycker att det fungerar utmärkt..sen har vi en låda utan tak ståendes i hallen för dom som föredrar en sådan..tycker det luktar betydligt mindre från lådorna med tak..sen blir det mindre sand utanför efter dom katter som gillar att skotta med stora tag;-)

Har två hus och en öppen låda. Dom flesta av mina katter gillar husen. Verkar inte vara några problem för dom med lukten i huset. Bra för de katter som vill vara i fred när de uträttar sina behov.

jag försöker byta till hus jag med…. bytte först från miss cat till öööh…..hmmmm…..everclean med parfymdoft är det ju ja…. sen har jag bytt vidare till Extreme classic även den med parfym….fungerar jättebra för mej för nu luktar det jättegott för oss 2beningar…. lukten som kom med misscat när det var dags att byta har försvunnit…. vet bara inte riktigt vad kissarna tycker…
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

He he….sicka primadonnor du har, MariannE11, som har parfymerad toa!