Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etiketterkatthem-katthjälpsföreningarjour-akut-stödhem
Läst 649 ggr
Naquita
0

4e katten inne, fast fel;)

Tjena!

Jag heter Zorro, jag brukade bo i denna lägenheten innan min matte flyttade till större, men jag går hit då och då. Idag var jag sugen på räkblötmat, det luktade såååå gott. Jag gick in i restaurangen, det skulle jag INTE gjort. Det small och så POFF var jag inlåst. Mäh, vad knasigt!

Då kommer min mattes vän ut, och skrattar!!!!! åt mig. Och kallar mig osmart…det var det värsta!

Vännen säger att hon ska ringa min matte och be henne hämta mig, så jag blir instängd i ett rum!!! istället. Men under tiden vi väntar på matte blir jag kliad på magen…*myyyys*

Givetvis blir jag nyfiken på alla därute i min gamla lägenhet.

*myyys*

haha , ja så det kan gå. Jag börjar bli van vid överraskningar nu..*skrattar*

Sandrad
0

Haha, ja, klart att räkblötmat lockar mer än maten han får hemma..=)

Omväxling förnöjer!

Sidentass
0

vilken underbar räksugen misse!!

JosephineF
0

Hahahahaha!

Alexej
0

Glad

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

zenita
0

Skrattande

Therese87
0

haha! Glad

Jenna-Gun
0
Hennum
0

aaahahaha.. vad roligt. tokkatt! vilken sötnos.

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Erika91
0

Haha

Wiizy
0

hah!

anebit
0

Skrattande

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

martdat
0

NUUU fattade jag, tog en stund, kisse bodde där innan dej emma, jaja, jag e trött i huvet, Ja Zorro tycker nog han har företräde då,

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Naquita
0

Ja hans tjejkompis(okastrerad hona tyvärr:(() kommer också då och då o hälsar på, men hon hatar mina katter och det  blir superbråk om hon råkar gå in genom köksaltansdörren. De har bara flyttat till huset bakom.