Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettsajten
Läst 457 ggr
maggan47
0

Kastrera billigt i Göteborg också

http://www.smadjursakuten.se/

här driver Smådjursakuten en drive i Göteborg också, gå in och läs, alla ni som bor runt om, och behöver kastrera, passa på nu Maggan47

Tequila
0

Nyfiken som jag är undrar jag vad de tar för honkatts- respektive hankattskastration? Jag har letat men kan inte finna någon prisuppgift.

Ankah
0

Typiskt att man inte väntade en månad…

maggan47
0

Prisuppgifter
För uppgifter om priser för besök ber vi att ni ringer oss på telefonnummer 031- 21 40 40.
Om du har frågor rörande priser eller lagerstatus för foderprodukter kan du ringa vår butik på direktnummer 031-707 98 83.
Vi håller för närvarande inte prisuppgifter tillgängliga på nätet.

Betalning på Smådjursakuten

• På Smådjursakuten ska betalning ske kontant. Vi tar självklart emot betal- och kreditkort.

• Det går även att ansöka om ett s.k. Djurvårdskonto. I samarbete med Human Finans erbjuder vi flera olika möjligheter till finansiering av våra behandlingar, köp av foder och djurvårdsartiklar.

Avgiften för våra behandlingar kan t.e.x med Human konto delas upp på 12 månader - räntefritt. Det utgår endast en uppläggningsavgift på 195 kr i samband med betalningen samt en månatlig avgift på 25 kr. Den effektiva räntan beräknad på kreditbeloppet 10 000 kr uppgår till endast 5,1 %.

Grundkrav för ansökan är; myndig, fast inkomst, svenskt personnummer.  

Säg till att du vill betala med Human Konto så hjälper vår personal i receptionen till med din ansökan och betalning. Du får besked medan du väntar.

HumanfinansKreditansökan kan också göras i förväg via Human finans . Du får besked direkt på hemsidan. På hemsidan kan du också läsa mera om övriga möjligheter till finansiering.

• Vi rekommenderar starkt att ni har era djur försäkrade, från den dag ni hämtar dem hos uppfödaren.

• Om ditt djur är försäkrat hjälper vi dig gärna med direktreglering gentemot försäkringsbolaget. Ta med dig försäkringsbrev och kvitton för eventuella tidigare besök. Vi tar ut en avgift för denna tjänst. Direktreglering kan endast utföras de tider ditt försäkringsbolag har öppet.

• Om du har frågor rörande betalning, försäkringar, journalkopior eller andra administrativa ärenden, kontakta oss på telefon 031-21 40 40.

kopierat från deras hemsida Maggan47

Tequila
0

Jo jag såg också detta på hemsidan, men det är prisuppgifterna jag är intresserad av. Då rubriken är Kastrera billigt…. trodde jag du visste priset.

miranda1
0

Honkatt: 990 kr. (exkl. id märkning)

Hankatt: 550 kr  (exkl. id märkning)

Id märkning, tatuering: 297 kr.

Tequila
0

Tack för uppgiften. Jag trodde att alla veterinärer örontatuerade, men har via detta forum förstått att så inte är fallet. Huvudsaken är ju att katten är id-märkt på något sätt. Förmånliga priser, då man ser till allt som ingår.

Hawknestgrove
0

Hah, två själar och en taknke… jag la också ut den länken i en fristående tråd!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

David
0

Då kastrererar jag faktiskt ca 150 kronor billigare här i Borås, utan rabatter :).

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Ankah
0

Det var väl inte rabatt, utan att man får ett helt paket till; id-märkning, vacc., mat, en DVD…en massa grejer!

Hawknestgrove
0

Ja, det var det jag menade också

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....