Blissa söker AKUT hem!
blissa hälsar att hon börjar pigga på sig nu:) Ikväll fick hon sista medicinkuren och på onsdag ryker stygnen, sedan kan hon vara sig själv igen:) Hon är fortfarande mycket trött, men gosig och börjat leka mer och mer.
God Jul och gott Nytt åt önskar Blissa och gänget!
(psst hon vill väldigt gärna ha ett nytt hem i julklapp
)

Lilla söta Blissa!!! God Jul på dig!! Hoppas tomten kommer med ett eget varmt och skönt hem till dig! Vad härligt att du är på bättringsvägen! Kram på dig!! Hälsa hela familjen du har just nu! Puss på nosen! 
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Fina Blissa…jag tänkte på henne för ngn dag sedan men med mitt minne så glömde jag bort att fråga. Tack för uppdateringen och bilden!
Jag hoppas oxå att Blissa får ett hem i "julklapp"
pussar till alla dina katt från mig och mitt gäng
god jul till blissa. hoppas också att hon får ett bra hem.
God Jul Blissa gumman. skönt att höra att du mår bra igen. hoppas tomten kommer med en bra julklapp. ånga nospussar från upplands väsby
stina önskar god jul

Ohh vilka fina juliga kort. Hoppas att ett hem kommer från tomten. Ett riktigt dröm hem likt det som lilla Lotus fick i julklapp.
God Jul på er alla.
önskar Åsa och vildagänget på fyra tassar
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Åh va fin Blissa är, hoppas hon får ett bra hem..
Zenitha, vilken bra julkort på Stina.
God jul på er! Hoppas att Blissa får ett bra hem.

Jättestor nosbuff till dig Blissa och God Jul! Så roligt att du piggar på dig!

God Jul lilla gumman så skönt att du börjar må bättre efter din olycksaliga graviditet………… Nu får du bara leka och mysa och slipper va tjock om magen…. Hopas oxå att du får ett eget hem i julklapp……….. eller i januari…….
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

God Jul Blissa!
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Så skönt att Blissa snart är bra! Och En God Jul och ett gott nytt hem!

Härligt att läsa att hon mår bra. Det blir säkert snart ett bra hem för lilla Blissa!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
God Jul Blissa o matte
JA, god jul, lilla gumman! Som sagt, hoppas du får ett toppenhem…..
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
God Jul vackra Blissa, skönt att du mår bättre.

God Jul tillbaka till dej vackra Blissa!
Du är en så otroligt duktig kisse som börjar komma igen nu efter allt vad du gått igenom!
Så håller vi tassar för att du snart får det bästa av hem som finns, lilla gumman!

Men är inte Blissa din permanenta kisse? :O
Hoppas att hon får ett hem i julklapp då. :D
Goda nyheter att läsa och skönt att Blissa nu har återhämtat sig. Vi hoppas också att det rätta hemmet hör av sig och vi önskar också en God Jul till Er.
Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren
Blissa hälsar att snart ska hon få andra vaccinationssprutan sedan vill hon ha sitt alldeles egna hem!
Vad skönt att Blissa kyar på sig och börjar bli sig själv igen. Förstår att hon längtar efter sitt egna hem nu. :)
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Önskar Blissa ett Gott Nytt År! Och Emma också, såklart. 
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis
Gott Nytt År Blissa puss på nosen.
Kram och det samma till dej Emma
Jenna
Blissa hälsar att hon nu AKUT söker permanent hem, grabbarna hr hemma mobbar henne för hon är så försiktig och blyg av sig(inte skygg alls, hon är hur gosig som helst))
putteliputt
Vet inte varför mina grabbar gör såhär ibland. Nu har det inte varit bråk på några dgr, men det är för att Blissa ständigt ligger uppe på köksbänken, och bara går ner när de sover:(

Naw, hoppas verkligen rätt hem dyker upp för Blissa snart!

putt!!
Puttar för vacka Bellissima!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Nej vad tråkig tatt höra. Hoppas att hon får ett hem snart!
Ja, det hoppas jag med. Igår kunde hon sitta bredvid Noah:) det är Amigo som är det största problemet, konstigt nog. han börjar bli äldre och får mer ont i knän och hjärta, och han kan ju inte visa sin smärta på annat sätt än bli grinig.

Stackarn..