försvunnen katt i gävle/sätra
FÖRSVUNNEN KATT I GÄVLE/SÄTRA!!
Hej!
Idag 23/5 runt klockan 19:30 så försvann min älskade Cleo. Familjen satt hemma jag ropade på henne men Cleo kunde inte hittas hemma eller i lägenheten. Vi gick direkt ut och letade efter henne, nu är klockan 00:35 vi kom precis hem ifrån letandet efter Cleo.
Hon är världens gosigaste katt, chippad och vaccinerad. Cleo är svart och vit, mest svart men vit på magen, tassarna, händerna, halsen och nosen. Dessutom lyssnar hon när man ropar hennes namn och låtsas ha något i handen. Vi är väldigt chockad över hur hon helt plötsligt försvann ifrån ingenstans.
Vet någon nånting eller har sett nånting, det minsta lilla ring mig på 076-919 62 28.
Jag behöver eran hjälp.
Gå in på www.vilse.nu . På VILSE kan du efterlysa din katt, kolla om någon har hittat henne, och där finns massor av bra söktips att ta del av.
Efterlys också på lokala FB-sidor, och sätt upp massor av efterlysningslappar i närområdet.
Du bör också göra en förlustanmälan till polisen på: https://etjanster.polisen.se/eanmalan/bortsprungna-djur
Har du kollat om hon finns i någon garderob, byrålåda, under badkaret, bakom spisen, om det går att ta sig ner under golvet (t.ex. där rören går ner i golvet under diskbänken). Många katter gömmer sig inne i själva konstruktionen på soffor/fotöljer o.s.v.
Hoppas att hon snart är hemma hos er igen!!! ❤❤❤
Sajtvärd för Hittekatter i Fokus. Sajtvärd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare på Katter i Fokus.
Hur har det gått med din katt….?
Sajtvärd för Hittekatter i Fokus. Sajtvärd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare på Katter i Fokus.