Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etiketterkatthem-katthjälpsföreningarjour-akut-stödhem
Läst 462 ggr
MorganP
0

KKS på Facebook

En person har kontaktat KKS om att denne startat en grupp på Facebook gällande KKS och vi tackat att det kan ju ge mer hjälp till katterna. Gruppen är enbart i starten men registera dig gärna även där och via er kanske fler blir intresserade av att stödja KKS katter.

KKS på Facebook 

Morgan

Engla
0

Ah, häftigt! Jag har "gått ur" Facebook.

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

evamojje
0

kul :-) själv har jag gått ur , det vart för mycket pokande och flygande kossor och andra tokerier som man skulle svar/bemöta varje gång man kom in dit.

Men de e bra att KKS har sin egen grupp det är helt annorlunda mot när man som enskild person är med.

//Eva

Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

Radisa
0

Kul! Nu var jag tvungen att gå in och kika. Jag har varit väldigt anti facebook men att använda den för föreningar är ju bra eftersom det verkar vara många som har det!

(Tigerharen finns på myspace: http://www.myspace.com/tigerharen men jag har inte riktit hunnit med att ta tag i att sprida ordet så vi får några vänner..)

Ankie
0

Ok, jag har nu anmält mig till att bli tigerharens myspace vän.. Jag är oxå medlem där

destiny
0

Jag är (en av dom få Cool ) som inte vet något om Facebook. Så jag slipper läsa villkoren: förbinder man sig till något? Är det gratis? Penga mun

Faxlin
0

#5: Här har du en till som helt håller sig borta från facebook.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

anebit
0

Håller mig oxå borta från facebook……………..

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

MorganP
0

OJJ, vilken rädsla samt hålla sig borta. Beror det på detta att allt material som läggs ut tillhör Facebook? Skullle gärna annars vilja veta varför? Som #2 skriver känner jag inte alls igen med att se flygande kossor, grymtande grisar, lama lamm etc.

Morgan

Faxlin
0

#8: Jag personligen har inget emot dem på grund av skriverierna om deras ägande rätt och sådant. Så funkar det faktiskt på de flesta ställen även om det inte är lika hårt draet. Det är mer att jag inte känner att det skulle ge mig något, således har jag ingen lust att gå med.

Audiatur et altera pars

helenaroth
0

Jag har gått med i KKS grupp på Facebook!!

Jenna-Gun
0

Går inte med där

Alexej
0

Har knappt tid för iFokus. Sedan tycker jag att allt har blivit för datoriserad. Facebook, MMS, Bilddagboken, Lunarstorm… Det finns för mycket.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

JosephineF
0

Jag tycker facebook har en helt usel design. Astråkigt att vara där.. Och för mycket fåniga funktioner.. Jag gick ur och kan inte för mitt liv förstå hur det blivit så populärt.. =/

tussilago
0

jag blev också less på alla tusen mail man fick om att folk lagt till en i olika listor eller grupper och snyggaste-vänner-listor och cocktail-sidor och gud vet allt. men det beror väl på livssituationen också kan tänkas, för några år sedan när jag var singel la jag mycket mer tid på olika forum à la facebook, nu hinner jag knappt med de som jag tycker känns viktiga…

storAnnette
0

För mig räcker det med de sidor jag redan kollar,det är inte så kul i sig självt att sitta vid datorn.

Wiizy
0

Äh, orka med facebook…

MorganP
0

Märker att ni inte gillar Facebook (är själv neutral) men anser det bra om katterna även finns representerade även där. Ju fler kanaler nödställda katter har via Internet, desto bättre och kanske då fler som faktiskt uppmärksammar problemet med alla nödställda katter. Förstår att inte alla gillar men samtidigt gillar förhoppningsvis katterna hjälpen.

PS! Therese som startat gruppen har under en tid stöttat oss ekonomiskt, bland annat via Djurshopen.

Morgan

Faxlin
0

#17: Det är klart att det är bra att de plir representerade där med. men det finns sååå många facebooks frälsta så någon ny kanske man kan öppna ögonen på. Men det betyder ju inteatt vi som är emot det måste springa in. Tycler det är super av Therese att göra detta.

Mvh Åsa

Audiatur et altera pars

Hennum
0

jättebra att hittekatterna finns där oxå nu! men själv så håller jag mej oxå borta från facebook, tycker det finns så mycket sidor nu som man ska vara medlem på, jobbiga mail man får "den och en vill att du ska gå med där och där" jag är nöjd med iFokus, lunar, helgon, apberget, catahya och några till :P

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Hawknestgrove
0

Jag ärmed, men vet inte riktigt hur man gör. Skrev en rad i alla fall….

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....