Borta ett par dagar
Hoppas ni alla har en riktigt skön och trevlig julhelg!
Nu är jag påväg att fara till min pappa o hans misse i Örebro för att fira jul med dom. Tar inte med mej någon av missarna i år, utan dom blir hemma med sambon och sonen.
Om allt går som planerat är man hemma igen i mellandagarna.
Enda bilden jag har på min fars kisse i den här datorn, har packat ner kameran ifall att hon är intresserada av att modella lite;-)
Många julhälsningar..
Siden o missarna
Då får du ha et så skönt! Lilla Lucia, hon komer väl att sakna dig?
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

#1 ja..jag tror att hon kommer att göra det Gunilla…känns som att det är mej hon har mest förtroende för..men så är det ju jag som tar hand om henne..nu hoppas jag att hon också ska känna sig trygg av hussens klappar..kommer förstås att ringa hem o kolla läget!!

Ha det så kul… :-)
Å hoppas det går bra med lucia hemma med… :)

Ha det så kul!
Men det kanske är bra också, att du är borta ett tag från Lucia eftersom då får hon ju "ty" sig till någon annan under den perioden, okej, hon har ju hört/sett/ och fått klappar av din sambo, men du har ju nästan alltid varit där och om hon ska flytta så är det ju bra att hon inte bara "tytt" sig till en person.. eller jaa, jag vet inte vad jag svamlar om. Men har det så skönt!!

Nu är man hemma igen..efter ett par dagar hos min far i Örebro..är tacksam ända in i märg o ben att jag kom iväg..han är gammal nu..och jag kände och märkte hur svag han blivit..det är så svårt att uppleva hur ens föräldrar tappar av..man får någon slags styrka..men likväl är det mentalt smärtsamt att uppleva det hela..livets gång, som jag har svårt att förstå och acceptera.
Det kommer nu att bli regelbunda resor till min far och hans misse..är så glad att han har sin Zazza..när min mor levde tydde hon sig endast till henne..idag här hon helt o hållet husses ögonsten…
Zazza har en pälsprakt utan dess like..det är otaliga gånger man drunknat med ansiktet i hennes ljuva päls…
Lucia blev så glad igår när jag var tillbaka..hon hade inte känt sig trygg riktigt med de övriga familjemedlemmarna här..inte så konstigt eftersom det är jag som tagit mej an henne..när detta är skrivet ska jag ta o tassa upp till henne igen för en gostund..
den suddiga bilden här..är Zazza som pappa och jag har "gemensam vårdnad av";-) Konstaterade nyss att man är ägd av 9 och en halv katt i dagsläget;-)