Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettsajten
Läst 765 ggr
Lena
0

Sixten har kastrerats idag!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag bar det iväg till veterinären för vår jourkatt Sixten. Nu är han både kastrerad och ID-märkt. Allt hade gått jättebra och han hade varit så duktig berättade sambon. Det verkar nu även som att han fått ett permanent hem. Om allt går i lås blir han en Stockholmskatt. :)

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Hawknestgrove
0

Åh, välkommen till Tom-Peng-Pung klanen! Stockholmare? Jo, jag tackar jag….

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

vanessa
0

Vad skönt att det gick bra och att han var så duktig. Så han kanske ska bli 08-bo. Då får jag hälsa honom välkommn till mina breddgrader :-). /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Ciiviic
0

ååh så vacker : ) .. jaa , håller tummarna att de funkar då : )

emjon
0

Härligt att det gick bra med Sixten hos vetten. Vi vill också hälsa Sixten välkommen till Stockholm och hoppas han kommer trivas i sitt nya hem.

Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren

Ankah
0

Det var tur att han fick någonstans att bo, för jag har varit sååååååå frestad att bjuda in honom som karl i min flickflock här…han är en riktig liten charmör den där, i alla fall på kort!  Flört

storAnnette
0

Så skönt att det ordnar sig för Sixten!

marieborg
0

Självklart ska snygge Sixten bo i Stockholm Cool

Naquita
0

Tyvärr verkar det som att nya hemmet backar. Det är inte säkert än.. har 2 andra ev. intressenter också i stockholmstrakten.

Naquita
0

#5 han är inte tingad, nya hemmet backar trolgitvis ur så han vill ha nytt hem snart innan han blir vuxen;)

evamojje
0

Vilken snygging *L*

Skönt att det gick bra med kastreringen. Och en sötnos som han kommer snart få ett hem.

Vi håller tassar och tummar för det iallafall Skrattande

Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

Puma77
0

oj oj oj vilken pudding.

//Pia

Ankah
0

#9 - Fresta mig inte!!!! Jag har drömt om de kindpuffarna han så stolt visade upp på det förra kortet!

Lena
0

#12 Då sa AnkaH då är det bara att tinga på nu  ;) Nu när kastreringen lagt sig och hormonerna gått ur kroppen kommer det bli en myskisse som man får leta efter. Och så himla snygg! :)

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

kattassen
0

Å lille snyggingen Sixten, det blir nog jättebra när hormonspelet i kroppen lägger sig lite. Han ser så go ut så han hittar nog ett nytt hem snart.

Ankah *blink-blink

----------------------------------------------------------------------

Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

Ankah
0

Ja, jag tycker att han är lite lik Stumpan…med de lite sneda ögonen och så mycket vitt…