Katter och promenader
Jag bor typ långt ut i det vilda så jag har min katt lös. Hon är ofta inne men får gå ut när hon vill. Ingen trafik i närheten o sånt.
När jag och min vovve är ute på promenad har hon många gånger följt med på våra promenadet och jag tycker detta är skitgulligt. Brukar några av era katter följa med på promenad? Hur långt går ni isf? Vill inte gå för långt från hennes territorium så att hon blir vilse elr ngt.
Jag låter inte mina gå efter, ifall de kommer bort. Jag går långa rundor med hunden nämligen
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
En del av mina katter som jag haft under årens lopp har följt med på promenader. De har vänt tillbaka själva när de tyckt att det räckt. Men det är klart, så långt har vi inte gått …
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
Tycker det är jättetrevligt med kattpromenader! 🙂 Jag tar ofta med henne och det händer även att hon bjuder in till en promenad! 🙂 Vi följs, vi väntar på varandra! 🙂
Det blir ju inte samma sak som att gå ensam med hunden, hade hund och katt i yngre dagar, det blir mer att man strosar när katten är med! När både jag och hunden var pigga och raska kunde vi gå väldigt långt, då hade vi inte katten med!
💖🧡💛💚💙💜
För längesedan när vi hade både hund, katt och sommarstuga 😉 så gick vi ofta långa promenader med båda lösa.
De sprang ofta längs en lång strand vilket båda älskade. Om vintern så kanade de fram.
/Maria
Vilka söta missar! 😍
När hon följer med så går vi inte så långt de gångerna, antar då att jag gör rätt i att oroa mig för längden på promenaden. Har inte vågat gå för långt så vet inte om hon vänder själv
#5: Åh låter helt underbart! Måste verkligen ha varit en dröm 🥰
#6: Man kan ju skaffa GPS halsband till katten som man kan använda när man är på promenad, bra ifall katten blir rädd för något och springer iväg, då hittar man alltid katten. 😺
Cats are like Potato Chips, You can't just have one!
#7: Har de inte abonnemang som kostar typ per månad? Elr finns andra varianter? 😸
#8: Har ingen koll på om det finns andra utan abonnemang tyvärr..
Cats are like Potato Chips, You can't just have one!