Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etiketterkatthem-katthjälpsföreningarjour-akut-stödhem
Läst 547 ggr
evamojje
0

Världens stoltaste matte, de e jag :-)

Gick så himla bra idag. Mojje han var på sitt allra bästa humör och gjorde vad han kunde för att charma alla. Och nu e ju jag partisk men jag tror han lyckades *s*

Han hälsade på allt och alla :-)

mojje-kopplar-av-lite-fran-sliyet.jpg

Sen så sålde vi en del och fick en del i våran donationsbössa. och pratade en himla massa om Stockholms Katthem och dess verksamhet.  Så på det hela taget så var det en bra dag.

Sista timmen så var Mojje trött så då låg han och vilade i transportburen men självklart med öppen dörr ifall någon skulle vilja klappa honom *L*

Och när vi kom hem så vart det ett kärt återseende, Busan ville ha en full pälskoll på honom innan hon lät honom gå och lägga sig. Och småttingarna har saknat sin Mojje för nu ligger dom och myser ihop med Mojje i mitten *s* och han e lite trött nu efter en lång dag med "jobb"  ;-)

mojjekisenbjorne.jpg

Ps ..Inte världena bästa kvalitet på bilderna men man ser ju hur söta dom är eller hur?

Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

Simson
0

Vad de ser ut att må bra!! Förstår om han är trött efter en sådan arbetsdag! Nosgos till alla!!!

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Ciiviic
0

ååh vad duktig han är : )

Alexej
0

Mojje är verkligen en duktig och fin katt!

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Erika91
0

Goa Mojje :)
Vilka söta kort :)

Sidentass
0

Åhhh vilken duktig misse!!! Han tycktes sköta sitt uppdrag på ett alldeles strålande sätt - klart att matte ska vara stolt!!Glad

vanessa
0

Självklart ska matte vara stolt, han har ju gjort ett kanonjobb i de hemlösa katternas tjänst. Så skicka en klapp till den trötta Mojje, /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

nellies-matte
0

Tack för att ni ställde upp för oss iadag ni är duld värda båda två. Ge Mojje något riktigt gott för hans fantastiska insats idag.

evamojje
0

visst e han fin Skrattande och jag börjar ana mig en liten diva (eller vad kallar man den manliga varianten) han har legat sen han kom hem och blivit putsad, tvättad och luktad på och alla katterna ligger i en hög med Mojje i mitten under min skrivbordslampa *L*

Han blir verkligen ompysslad *s*

Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

Engla
0

Heja Mojje! Matte har all anledning att vara stolt! Snygg är du ju också, Mojje! Kyss

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

marieborg
0

Wow va duktig han är!! Toppen att både han och du är ute och pratar om Stockholms katthem!

Pussa fina gubben från migKyss

Pelusa
0

SuperBra jobbat, Eva och Mojje!

Wiizy
0

vilken duktig kisse,
Pussa sötnosen från mej!

evamojje
0

Ja det var verkligen kul igår sen så var Mojje väldigt duktig med transportburen det var ju faktiskt första gången han färdades i en sådan och det gick klockrent.

Men även jag tyckte det var kul för många som kom visste att vi skulle stå där och kom förbi för att prata och fråga om volontärs arbete och våra skygga kissar och hur man kan hjälpa till om man inte har massa pengar och kanske inte kan jobba på katthemmet osv. Så det var kul.

Träffade ett par konstiga prickar oxå men dom förgyllde dagen dom med *s*

evamojje
0

Var förresten tillbaka till Sofo r' Pets idag men Mojje. Jag och Maki gick dit med våra katter och fick dom chipmärkta dom var båda tatuerade sen tidigare men dom var oläsliga båda 2. Så då gick vi dit dom hade nämligen en veterinär där idag som chipmärkta för 100 kr och vaccinerade för 250 kr. Så en ny märkning på Mojje gick jättebra han tittade bara nyfiket runt omkring sig *s*.

Och det var en kö med katter efter oss som väntade på att bli servade *L* kul att så många chippade sina kissar *L*

Simson
0

Suveränt att så många chippade katterna!!

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

kattlover
0

Vad han är duktig och fin Mojje!  Klart du är stolt!

Hawknestgrove
0

Absolut! jättemysiga blider!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

karins
0

En sån duktig Mojje!!!