bild på 3-benta Stumpan
Här kommer en bild på den 3 benta tjejen vi tog hand om för nån vecka sen. http://www.hittekatter.ifokus.se/Forum/Read.aspx?ThreadId=b1860d01-e1cb-4658-a5c5-6c03e26585c0
Är hon inte söööt? :)

Hon är ju bedårande!

hon är verkligen en glädjespridare! :)

Har två 3-benta katter i huset :) <3
Jag har tänkt mycket på henne och hur det kunde hända. Och att hon var ensam med sina smärtor. Jag är glad för alla katter som får hjälp men för henne önskar jag mig nu det bästa livet. Lilla söta stumpan!!

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Hade missat tråden om denna lilla stumpa. Men är verkligen faschinerad av dessa 3 benta pälsklingar och läste tex om love tasslös med både tårar och leenden =)
Du måste vara en otroligt fin människa som tagit dig an denna sötnos och du har säkert fått en tacksam vän för livet!!

Men åhh..vilken lite gooing!! Är så glad o tacksam över att du fins där för henne..,,
jättefin är hon, och livet blir bra för henne tack vare dig Maggan47

Ååååh så söt och bedårande. Miranda du är en av alla
som finns till för alla dessa kissar….
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Vilken söt och härlig liten kattfröken!! Vem kan inte bli kär i de ögonen! Härligt att hon fått en andra chans iom dig! Tycker ni är änglar båda två! 
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Hon blir nog bokad väldigt snabbt!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Miranda, ser att du har de där kuliga leksakerna… Har varit lite rädd att köpa dem, rädd att katterna fastnar med sporrarna i spiralen… Men jag kanske är hönsmammig i överkant?
Vi har haft många såna på katthem utan problem!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Ok, Rusta nästa!!!!!! Nu är jag där igen… Leksaker till katterna…….
De är rätt kula, går bara lätt av vid fäste.
Ok, men sånt kan nog husse fixa
Så söööööööööööt hon är!!! Man kan inte låta bli att undra vad som har hänt henne. Skönt att hon är hos dig nu Miranda!

Men finns det fler bilder på charmtrollet? söt ju!
Så söt och så glad hon ser ut! Det strålar ju om hela kissen! :)
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Va lycklig hon ser ut!!
Ska hon få stanna kvar hos dig?
#4 Hanna: Hur mår trebente Tufsen? Skulle han vara med på Hitta hem?
Sorry att jag snor tråden lite Miranda

Ska vidarebefordra allt beröm till Stumpan! :)
Tyvärr kan hon inte stanna kvar hos mig, jag har fem katter varav en tycker att det räcker. Dessutom går mina katter in och ut som de vill på dagtid, bor helt fri ute på landet. Stumpan är inte tillräckligt utrustat till att bli utekatt ;)
Så att bli innekatt, ha en kattkompis och massor med leksaker är några av hennes önskemål!
/Miranda

eftersom han inte blivit såld tror jag han petades från serien :( det hade ju kunnat hjälpa honom till att få ett hem. men men. han mår bra… pälsen har växt ut fint och han ligger och delar huvudkudde med min mamma varje natt. kelgris med folk han känner..måste ta nya bilder snart
#23 Tack för uppdateringen Hanna! Låter som han har det toppen hos din mamma!!

Söt den lilla stjärnan är. Så Tufsen finns kvar. Kan jag titta på honom, IRL Hanna? För jag tror att den katten kattnappat mitt hjärta. Fast det lär dröja några veckor för har liiiite mycket att göra. Men om någon blir intresserad av honom, så får den ta honom. Jag bara funderar och drömmer. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Det var en som mailade idag, som adopterat av oss tidigare. Hon ville hälsa på och se om han kunde vara något för dom. Bokar dom inte honom får du jättegärna komma förbi när du har tid Vanessa..även om det bara är funderingar och drömmar ;)

Tack, Hanna. Hoppas att de faller för honom så som jag gjort :-). /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Hur går det? Är det Vanessa som faller hårdast?? 
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Puttar upp, Stumpan fick ett hem hos Ankah!

Japp! Har precis köpt henne en fredagspresent - en kattvippa - gissa om den var populär!? …och efter att lite smågriska "vuxna" Ulla också gosat ett tag med sin nya myntaråtta så lekte de två sida vid sida alldeles utan gråt och tandagnisslan. Vad skoj att de blir så glada över sina presenter! 
vad glad jag blir för dessa två, som nu fått hem hos dig Ankah