Någon som känner igen detta :-)
Alla har vi väl varit med om envisa katter på morgonkvisten
Kolla in här för en deja vu känsla och ett par goda skratt ;-)
http://picasaweb.google.se/evamojjebusan/RoligaKlipp/photo#5122295769379071186
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

Så härligt!!
Ja så trött kan man vara på morgonen när katterna bestämt sig att nu ska man vakna!!
Det behövs lite skratt i denna hårda värld..
Tack för den
Anita

Den var kul
Visst känns det igen..hihi..

*garv* Så där går de till hemma
Hahahahahaha garv garv.
hooooohoooohooooo
oj vad vi skrattar.
Det är så typiskt.
Jenna o Cirridutt(Min man)

Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.
Den var riktigt kul!!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Jag kan inte säga att mina katter är så där snälla… 
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Haha, Påminner om lilla Pyssa, som bet mig i ögonlocken på morgonen och ANDADES i näsan på mig(Stinko)
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Det här var vad Mojje ägnade sig åt i morse ja bortsett från basebollsträt *L*

Gud så gulligt. Jag har aldrig haft egen katt, men vill ha en! (jag fyller år snart, önska mig!)
MVH Isnornin

Haha :D Det där känner man igen! Har fått gömma basebollträt ;)

Jag missade basebollträdet förstagången! fick lov att titta engång till:) Vilken buse;)
MVH Isnornin
puttar upp för att pigga upp 

riktigt riktigt kul…. och visst känner man igen sej bortsett från baseballträt… fast det är kanske bara en tidsfråga?… Jullan brukar släpa upp vippor i sängen som hon hämtat på nedervåningen… så hon är på god väg….
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/
Mina missar är så himla hamiga och jag är så lättväckt så det räcker att jag känner några sylvassa morrisar på kinderna och får ett par pussar på pannan.. så är jag klarvaken.
Jättekul länk, kan titta på den hur många gånger som helst!
/Pelusa

Underbar! Hoppa på magen är ju en klassiker. Annars är det jättekul att trycka morrhåren i ansiktet och andas på en. 

HAHAHA! Ja- det där känner jag igen, men jag brukar få min väckarklocka i huvet eller nån liten tygmus eller nåt sånt. Jättebra klipp!!
Tur att våra katter är så morgontrötta att dom inte gör sådant. När Minja var kattunge hade hon fått för sig att pappas huvud var den perfekta sovplatsen
. Nu sover hon mellan benen istället
.

Ha ha ha ha…jag skrattade så jag grät och fick kramp i magen!!
Just det där med att såfort an rör sig lite så sätter trampandet och kurrandet igång haha Så söt kisse!! Och visst känns det igen.
Åh jisses vad jag skrattade nu! Den där måste grannen få se i morgon! Himla rolig!

haha, sett förut… Haft 8 missar, men ingen har sovit i min säng ;)

Hi Hi Hi Hi va kul den va, så oskyldig man kan se ut…….
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
Ha, ha det där var riktigt kul! Söt kisse var det också! :)
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Ibland. Så får jag leksaker i huvudet.. eller så stångas dom så man får ont i näsan