Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettövrigt-kattrelaterat
Läst 751 ggr
Alexej
0

Djurtransportifokus!

Djurtranportifokus ska hjälpa oss alla att hitta snabbare transportmöjligheter till våra djur.

Sajtens länk: http://djurtransport.ifokus.se/

Åsa, Gunilla och Naquita är Medarbetare och Vanessa har hjälpt till också.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Faxlin
0

Du kan gärna lägga ut sidan på iller och hundar med om du vill. Jag är Sajtvärd på iller. Och KerstinP på hundar.Men jag vet att Kerstin uppskattar bra trådar. Och det här är en sådan.

Mvh Åsa

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Simson
0

Jag har blivit medlem i alla fall. Bra att hålla sig uppdaterad om resvägar…ibland kan man ha vänner och bekanta ute på vägarna…

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Alexej
0

Åsa, jag tänkte väntar tills den är godkänd av värdsajten och skriver ihop en sammanfattning av sajten som jag ber alla djursajtvärdar lägger ut. Men på iller och hundar vågar jag själv…

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Jenna-Gun
0

Grattis till den nya sajten.

Jenna

Alexej
0

Puttar upp!

Alexej
0

Har har nu börjat med rubrikarna SÖKER TRANSPORTHJÄLP, ERBJUDER TRANSPORTHJÄLP och en lista över djurvänner som kan ställa upp som AKUTHEM. vill ni vara med på den lista pma mig, samma om ni inte vill vara där eller någon anna förändring.

http://djurtransport.ifokus.se/

isnornin
0

Men vad ni är duktiga!!

MVH Isnornin

Naquita
0

ska sätta mig med en artikel om oliak transportgrejer osv, men just nu e de mkt..fångade in två katter igår:) (lagt ut tråd om de)

attmar
0

Har du tipsat om den på kattforum.se? :-)

Alexej
0

Tänkte väntar tills sajten är godkänd från värdsajten och officiell lanserad.:)

Alexej
0

Och här finns bloggen:Glad

http://djurtransport.ifokus.se/blog/

vanessa
0

Gå gärna in där och mysa, samt skriv annonser, både ni som kan ge transport och ni som behöver det. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Alexej
0

Hallo, pma mig om du kan ställa upp som akuthem eller om du kanske pendlar och kan ta med dig en bur. Du kan jag fylla på listorna.

Alexej
0

Sajten är lanserad!!Glad

Det här är texten som jag la ut på alla djursajter:

Hej till alla djurälskare!
Vi är en grupp aktiva kattmänniskor som är Medarbetare på hittekatter ifokus. Vi försöker hjälpa utsatta hemlösa katter till nya hem, men försöker också påverka tidningar, annonsforum och politiker. Bara när vi hjälps åt, kan vi förändra katternas status i Sverige.

Det finns ett stort behov av transporthjälp och ett samarbete för att hjälpa katter till sina nya hem.

Därför har vi startad en ny sajt: Djurtransport ifokus.

Där vill vi samordna alla transportsökes- och erbjudesannonser. men också försöka besvara alla frågor som handlar om resor med djur.

Sajten ska vara till för alla sällskapsdjur. Vi hoppas på ett bra samarbete mellan alla djursajter och forum.

Välkommen in

Alexandra med medarbetare

Leffe
0

#14 Tyvärr var det fel länk till Djurtransporter, men är nu poängterat på de sajter där det inte är rättat

vanessa
0

Tack, Leffe du är en ängel som vanligt :-). /Vanessa

maggan47
0

vad bra, hoppar jämfota av glädje Maggan47

Lena
0

Vad bra att sajten redan är lanserad! Bra jobbat och en viktig sida för alla hittekatter och andra djur där transportfrågan många gånger kan vara en fråga om liv och död.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Alexej
0

Nu har det redan kommit in en del annonser. kollar in under Söker, Erbjuder och Akuthem!

Hawknestgrove
0

Ja, hallojsan! HAr varit datortyst i några dagar, haf tdet lite travelt… men i moron eftermiddag är de full fart på Gunilla IGen!!!!!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Alexej
0

Glad

Alexej
0

Tråden blev klistrad på kattakuten på katter.nu. Härligt!

Alexej
0

101 medlemmar. Glad

Men:

http://www.djurtransport.ifokus.se/  har kommit bra igång men jag hoppas att fler kolla in sidan när de planerar en resa och kanske kan ta med ett djur.

En lista med annonser finns på startsidan. Kanske det finns också fler som kan tänka ställer upp som akuthem?

// Alexandra

Alexej
0

Puttar upp!

Hawknestgrove
0

Ja, ska in och kolla idag, har liksom hamnat på efterkälken, då jag har haft dåligt med tid!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Alexej
0

Jag är jättenöjd och det är kul att så många andra djursajter är med!

Lena
0

Jättebra att tråden är klistrad på SKF´s kattakuten! Sedan är det kul att det redan är över 100 medlemmar. Bra jobbat!

//Lena

"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

vanessa
0

Otroligt trevligt och kul! Du hade verkligen en bra idé. /Vanessa

Lena
0

Putt!

Alexej
0

Skulle gärna vilja ha fler i tråden akuthem, då kan man i nödfall alltid kolla där snabbt.

Alexej
0

Puttar upp till alla nya medlemmar.