Jag har katt-tjänst varje morgon

Efter att dom svältande katterna har fått sin frukost och gjort sina behov i den ny städade lådan så får jag ta mig en kopp kaffe. Men jag ska ju inte inbilla mig att det är slut med min katt-tjänst ännu. Nej nu ska leksaks möss och bollar kastas ut på golvet. Kanske man kan tycka att det borde räcka med att bara vända upp och ner på korgen med leksaker men nej det går inte man ska kasta en och en *L*.
När detta e avklarat och dom har lekt färdigt så tar dom sikte på mig igen ALLA 4 !! Och då ska det kelas, det börjas med att trampa runt mig och på mig och med små buffningar i ansiktet. Känner mig aningen stressad för självklart så ska ALLA 4 ha lika mycket kel.
Kattungarna travar runt på min mage, Busan trampar överallt och Mojje lägger sina 8 kg över min hals 
Försöker att tillfreds ställa alla och till slut så har dom fått det dom var ute efter och går och lägger sig på div. sovplatser. Kvar sitter jag med katthår överallt och iskallt kaffe.
Godmorgon allihopa *L*
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

Hihihi! Låter som en underbar morgon för mig :D
Helt underbar morgon, ser det framför mig med ett leende på läpparna.

Ja, är du död och bor i paradiset?!
Det låter ju jättemysigt.
Jenna

Sådana här mornar blir en bra start på dagen. Det finns föresten något som kallas termomuggar som skulle passa oss kattfolk.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Känner igen mig, men i mitt fall måste hunden ut innan jag ens kan tänka på kaffe ;)

Hi,hiiii..gomorron!! Eller god eftermiddag härifrån..vilken härligt typisk berättelse..ja..sånt är livet som kattägd;-) Här får man ta fram dammsugaren för någon av de pälsklädda individerna här hade ner diverse saker från bordet innan man hade stigit upp
Ja, termomugg skulle jag haft, när lilla pipis fstötte till min kaffemugg. Hon fick ju ett jättemärke! Till en början så märkte jag inget, hon verkade inte bry sig heller, men en vecka senare, så kände jag en sårskorpa som var ca 1x5 cm på hennes rygg. Hon hade allltså fått en brännskada. Tur att det var på ett sånt ställe, som hon inte kom åt själv. allt läkte hur fint som helst, men ändå!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....