Katternas favoritplats
Vi köpte en rottingpall på IKEA som vi tänkte att katterna kanske skulle tycka om att ligga på. Direkt när vi kom hem med den så la sig Gösta på den och Pipen fick vackert ligga bredvid och titta på. Den är en jättefavorit. Båda katterna älskar den. Man kan ligga på den och så kan man riva på den och dra sig runt den…. ja den är KUL helt enkelt. Själva tänker vi åka till IKEA och köpa en till… ALSEDA heter den, kostar 249:-
Den e mycket fin har själv haft ett öga på den *L*
Köpte den här kudden till Mojje & Busan för et halvår dean och jag hann bara lägga ner den och vända mig om så låg Busan på den. Och sedan dess så har den kudden varit en favorit hos dom.
Köpt på Åhlens för strax över 200 kr.
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.
Hm.. tack för tipset… Något att tänka på när jag kommer till IKEa nästa gång, eller ber någon handla åt mig….
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Men hur gör man för att få bort den lilla klickbara bilden då???
Mycket enkelt, kattlover. Du gör som du gjorde nu men klicka sedan på bilden, kopiera, klicka bort bilden. Gå till "hantera inlägg under din avartar, redigera (inom 1 timme). Då kommer din inlägg upp, kopiera in bilden, kryss: ta bort nuvarande fil, publicera. Om bilden är för stor, klickar på den och drar hörnen(?) inåt, men kollar att det blir bra propositioner.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Och hur får man överhuvudtaget in bilden i inlägget?