Pannknack och Halloween
Oh….Var på Halloween fest igår och tror att jag doppade näsan för många gånger i bålen *s*.Pannknack….. Men det var väldigt kul. Och att sen gå hem och möta Dracula och dvs häxor ute på stan var oxå kul. Det kändes som om södermalm hade fått besök av alla sorters otäcka " utklädda" människor.
Men som sagt idag så har jag pannknack så det blir en lugn dag i soffan med lite kattbus och kel på agendan
är ju dessutom ett riktigt trist höstväder med grå himmel och duggregn så det är en perfekt dag för att bara mysa *L*

Men Har man inget för sig idag och bor i stockholms området så tycker jag att man ska ta sig till Stockholms Katthem för där är Cafe Katt öppet idag mellan 14-17
Nej nu ska jag fördjupa mig i Dr Phils kloka råd på TV4+ alltid lika kul att lyssna/se på *L* man framstår alltid som väldigt smart och frisk när man sett på det
Ha en bra söndag
Eva, Mojje, Busan och akutkissarna Kio9sen och Björne
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.
Hehe, ingen baksmälla här. Men underbart väder!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus