Loppis - Pengar till hemlösa
Loppis , japp jag ska bli en loppis Liinda, ska få ställa upp ett bord helt gratis på en kompis pappas bås, på ett ganska så stort loppis här i stan. Hur underbart är inte det, behöver inte betala något heller för att stå där, får liksom stå på hans kostnad :) . Sen alla pengar jag får in ska jag skänka till katter i nöd. :) . Sen har jag lite kompisar som vill hjälpa till att stå där :) Så vi kommer dela upp tiderna :)
Vännen min ska prata med gubben som äger stället och fråga om vi får ställa upp en bösa och dela ut lappar om hemlösa katter också, men det skulle inte vara nå större problem då gubben är sån djur vän :)
Så har jag äntligen lärt mig virka möss :) Tack farmor :) hehe.
sen även hur man stickar tomtar och gör domherrar, som ska säljas :)
Ville bara berätta om denna lycka :) …

Vad roligt!!! Kul att du lyckats med mössen också :) Loppis är ett jättebra sätt att samla in pengar, samtidigt som ni kan dela ut information och kanske hitta nya permanenta hem och stödhem åt behövande katter! Kanonbra initiativ!!! När börjar ni?

Jadu, eftersom vi ska prata mer om det på torsdag så vet jag inte så mkt för tillfället tyvärr :( . men vi kommer troligen börja snart. :) Imorgon ska mina systrar åka och sätta upp lappar på olika anslagstavlor runt om i stan om hemlösa katter.
Så tillbringar dom en dag på sitt lov :P HAHA
Lycka till!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Tack så mycke Gunilla : )

Vad kul ! och så bra med loppis till förmån för de hemlösa kisarna! Lycka till med både loppis och virkning!
vilken jättebra ide, många bäckar små, du vet kram och lycka till Maggan47