Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutanför-ämnet
Läst 347 ggr
sofia85
0

När jag började med forumen

Liten historia om va ja känner för forumen

I somras när ja bestämde mig för att bli stödhem så blev ja medlem på kattforum.se. Jag hade ingen aning om att hittekatter fanns då… Ja var medlem där ett tág och trivdes super bra! Men sen fick ja nys om hittekatter, tror det var av gunilla. Och ja blev medlem här, i början kände ja att det var lite segt här på nåt sätt. Ja jämförde någ med kattforum och där e det sånt liv helt tiden.

Men nu måste ja säga att hittekatter e min absoluta favorit. Dom flesta här är nästan som en familj och man trivs så bra här.. Man hjälper varandra istället för att ge varandra order(som det brukar vara på kattforum)

Vill bara säga tack till alla underbara kattvänner här inne, tack för att det finns såna som ni!!!!Skrattande

karins
0

Jag började på hittekatter, och sedan i sommras även medlem på kattforum..men jag trivs inte där så som jag gör här på Hittekatter..känner mig mer hemma här!

Ciiviic
0

Jag måste med erkänna att man trivs bättre här.

Även om kattforum.se är en bra sida…vet inte varför. bara e så

Madde80
0

#1 och #2, samma histora, och "jag trivs bättre hääär"

Alexej
0

Vad jag gillar med hittekatter är den stora kunnighet som finns här. Många som har erfarenhet av skygga katter, TNR, vanliga skukdomar hos hittekatter osv.

Här skulle ingen komma på idén att glad visa upp sina avlade huskatter eller tycker att bara de egna katter är viktiga.

Just katter.nu är jättebra och jag försöker se de som en samarbetspartner, men blir också irreterad av okunnigheten där ibland. Måste vara jobbigt för de aktiva, kunniga där att läsa konstiga inlägg hela tiden.

Här är alla välkommen, också med dumma frågor. Men grunden är att man vill lära sig nya sakeroch jag har lärt mig jättemycket om katter här.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Hawknestgrove
0

Ja, inte är det mycket tid jag läggerpå SKS och spinn numera. Här inne finns det ju så himla mycket att välja på, dessutom! år passa på att slå ett slag för Svensk Natur, där det finnns mycket matnyttigt och för Djurtransporter! Datorn i Fokus är också helt suverän!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

sofia85
0

Ja är heller nästan inte inne på sks. Tycker det forumet är så rörigt. det finns ingen ordning i trådarna och det är alldeles för många som skriver och folk lägger bara in bilder hela tiden…

maggan47
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag var med på gamla blå forumets tid, på katter.nu och där var det en helt annan stämning, samma stämning som här, kommer ihåpg vi gjorde en insamling till Örebro katthem, då 35 katter fångdes in, och alla skulle kastreras, en helt annan vilja då, som jag saknar där, men finner här, en extra bonus att dom insamlade pengarna till Örebrokatterna, resulterade i min Timjan Maggan47

Hawknestgrove
0

Ett forum som jag saknar, är www.kattens.com nån som var där?

Sidentass
0

#8 har en svag aning om att jag var där i början när man nyss fått internet..man var på spinn..och sks..nu är det mest här man är runt o surrar..trivs så oerhört gott på detta forum!!

vanessa
0

#0 Då får jag tacka dig, och alla andra för att ni finns här. Den jag vill tacka absolut mest är Lena som skapade detta forum. För här hittade jag hem i cyberrymden. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Pelusa
0

#7 Har oxå varit med från allra första början på det gamla "blå forumet" (men under annat nick… evape).

Har lärt mig otroligt mycket på det forumet under årens lopp.
Sån't som oftast inte står att läsa sig till i fackböcker.

Misstänker att numera har nog de flesta av oss i hittekattsvängen hittat en annan, bättre samlingsplats varför många intressanta katthållningsdiskussioner har stannat av där i princip.

/Pelusa

Lena
0

Kul att ni trivs här på Hittekatter! Det är er egen förtjänst. Som jag brukar tjata om gör vi alla tillsammans sajten till vad den är. Både på gott och ont! :)

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

maggan47
0

en kan inte göra allt, men alla kan göra något, stämmer in här känner jag Maggan47Kyss

Erika91
0

Jag måste hålla med, detta forum är toppen!!

ossilian
0

Jag håller egentligen till på siamesifocus, men annonserade här efter att jag sprungit på en vilsen katt. Även om jag kanske inte kommer att vara så aktiv här, så vill jag också skriva under på att detta verkligen verkar vara ett osedvanligt trevligt forum.

Och så vill jag passa på att ge en stor eloge till alla er som engagerar er så i katter och deras öden!

Hawknestgrove
0

Hehe, Siden, Jag hette Lillarne där! Trivdes väldigt bra där. Men nu är man hemma i Hittekattsträsket!