Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etiketterkattsjukdomarkattens-beteende
Läst 744 ggr
Leffe
0

Öppet hus 27 oktober

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det är öppet hus hos Bromma Djurklinik lördagen 27 oktober mellan kl 10 och 15. Ulvsundavägen 152, Bromma, Stockholm

vanessa
0

Hoppas verkligen att ni kan komma dit och hälsa på Robinson Buba, men framförallt på oss från Djurhjälpen som kommer att stå där för vår egen räkning. En av de trevliga som är där är Leffe.

Buba är väldigt bra med hemlösa katter, och ger oss den hjälp vi behöver när vi har katter på den sidan av stan. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Jenna-Gun
0

Lycka till

Jenna

Ciiviic
0

Lycka till…

Men vi får hem våran stödis då .. Så vill inte åka iväg :(

Men hoppas att allt går bra :D

Simson
0

Min kära älskade veterinär som hjälpt mig och mina huliganer så ofantligt mycket!! Jag saknar dig Buba!! Har fått inbjudan men sitter så långt bort numera! Det var bättre förr när det var "krypavstånd" till dig när jag var orolig!! Hade SÅÅÅ gärna sett den nya kliniken! Birgitta får komma istället för mig!

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Leffe
0
vanessa
0

Stackars dig Simson, som lämnat krypavståndet. Hoppas att du kan dyka upp på andra ställen framöver. För november/december är det mycket på G. /Vanessa

Faxlin
0

Oh, här har vi ett talande bevis för hur olika man kan tycka om en och samma veterinär.
Jag skulle aldrig någonsin släppa en av mina älsklingar till honom.

Men trist att jag inte kan komma och hälsa på er andra. Men då han är där skulle jag inte åka ens om jag var i Sverige.
Mvh Åsa

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Leffe
0

iFokusmontern kommer att vara där med flyers för djursajter på iFokus

spookie
0

#7 Håller fullständigt med.

Har sett hur veterinären ifråga "retat" upp en skygg katt i bur och sedan hånskrattat och sagt "Kolla vad arg han är".

Är det seriöst, eller?

Simson
0

Olika uppfattningar och olika bemötande. Lika med läkare…min mor tyckte så ofantligt illa om en läkare som hennes bästa väninna bara avgudade…

Nej att reta upp en skygg katt låter inte seriöst.

Han tog så bra hand om min granne också och hennes hund som ansågs som aggressiv och icke pålitlig. Var väl nästan bara jag och Buba som den hunden accepterade. Förutom mina katter då…och hunden "hatade" katter.

Nä jag hara bara bra minnen av honom. En massa sådana.

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Faxlin
0

Visst man tycker så olika om samma personer eller saker. Och tur är väl det.

Men nu återgår vi trill trådens ursprung. En guld möjlighet att komma och träffa en massa underbara männsikor i alla fall :-)

Så vilka har tänkt ta sig dit? Själv kommer jag vara i grannlandet Norge hela helgen men önskar er som åker en trevlig dag.

Mvh Åsa

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Leffe
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En liten påminnelse om morgondagens öppna hus

Lena
0

Synd att man inte bor i Stockholmstrakten för det här hade jag absolut velat gå på.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

vanessa
0

Snart är det dags för er att köpa årsbiljetter eller liknande om det finns så ni kan komma till Stockholm när saker händer här :-). Igengäld får vi skaffa ett påhittat årskort så vi från 08 kan åka till er när saker händer. /Vanessa

maggan47
0

jag kommer att åka, får en ingivelse, när det står i annonsen, ta med era djur,Kyssatt ta med min pitbullperser Lucas med tovpälsen, och ett jämnt och bra temperament, samt glad för alla nya bekantaFundersam dessutom 20 år, så söva och raka är inte att tänka på, men lugn, vänner, ska inte göra det, tanken bara slog mig, att ge honom något att bita i, eller rättare sagt, ge Lucas något att bita iFlörtMaggan47

Leffe
0