Jahapp. då kom snön...
Nu har första snöflingorna fallit här i Falun.
Har du fått snö?

Jajamensann, här i Kopparberg snöar det också!
I Smedjebacken snöar det också! Usch :(

Oj :) det känns ganska avlägset här nere i södra skåne :D

Ingen snö i Göteborg heller, men det är det sällan
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

#4: Än ja! 
Usch, här i Skara har de varnat för snöblandat regn. Då var sommaren över…
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Huu brrr..snö! Här nere i Karlskrona ingen snö i sikte..
Snö det vill man ine gärna ha när man är engagerad i hittekatter. Frosten har kommit till Mellerud/Göteborg men ingen snö ännu.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Jag bor så långt ner man kan komma i vårt avlånga land. Vill inte se någon snö denna sidan årsskiftet! Och inte sen heller. 

Ingen snö i Kungsör..Hoppas det dröjer en månad till..

Här på Öland har vi +11 grader just nu, solen tittar fram
Plockade några blåklockor när jag var på hundpromenad imorse!!
Här i Jönköping är det ingen snö heller. :D Hoppas snön kommer om någon månad ist. :P
Kan säga att det känns extra bra att ha Matilda och Amanda i tryggt förvar nu :)

men fyyyy…snö..usch det vill vi inte ha…man blir också påmind om alla stackars frusna tassar därute..tänk om man kunde hjälpa alla…

Vi fick regn *hoppar lite av lycka i Västerås*
nej nej än är de inte vinter

Vi (Hudiksvall, Hälsingland) har också fått vår första snö idag…har tänt ett ljus och sitter och dricker en varm kopp thé och försöker mysa till det lite…katterna sover så det är lite ensamt i mörkret.
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

Här i Uppsala regnar det lite försiktigt och i detta kan man ana…ja just det…snöslask! Vi har haft minusgrader på nätterna där jag bor. Fick förra onsdagen in två små cirka 4-veckors bebisar och jag är så glad att de slipper vara ute nu.
Vi har inte sett någon snö Jämtland).
Vill inte ha någon heller.
Men det är väl vintertussar på nu
(på bilen) framåt kvällen
Jenna
Men oj så fort det gick att det började snöa.
Sedan förrra inlägget här ovan snöar det för fullt just nu. gläääääääääääää
Jenna

MEH JAG VILL OCKSÅ HA SNÖÖ!! :''(

Ingen snö än i Umeå men minusgrader är det.
Nix, men spöregn och blåst tidigare i dag!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
här i ånge har vi fått en decimeter idag och den ligger fortfarande kvar=)
här i märsta vae det snöblandat regn. jag hatar snön. skönt att man slipper gå ut idetta väder.

Får ångest av snö. Det här är värsta årstiden för mig. Tänker på alla kissar där ute.
Ständig uppassare till griniga Luffar´n, Snygga Smilla, Busiga Mina, Skygga Tingeling, Charmören Flea och hunken Roffe.
Volontär på Stockholms Katthem
www.katthemmet.nu www.svekatt.se

#25 ja..man kan få ångest för mindre vid den tanken..usch!!!

Haha inen snö i Göteborg inte!
Glad för det, för jag avskyr snön.. tänker bara på alla stackars katter där ute då.
#25 Håller med, man får sån jäkla ångest!
Nix, ingen snö, men minus 4,5 en morgon förra veckan
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
inget snöblandat regn i Upplands Väsby idag, lite försiktig sol har vi haft, får också ångest varje vinter för alla frusna tassars och örons skull
Maggan47
Ingen snö och +5*
Jämtland
Jenna

Ingen snö i Umeå heller!!
Jag älskar vintern..lika mycket som mina barnbarn!! Och jag tror att mina katter kommer att lära sig uppskatta den också…för när det kommer snö så blir det dubbelt så många promenader!!
Kram
Anita

Ingen snö i Landskrona, men här brukar det inte bli någon förrän efter årsskiftet.
I fredags när jag var och hämtade viltkött, sade barnbarnens pappa att det blir en sträng vinter, för vildsvinen hade tjock päls (eller borst, eller vad det nu heter). Fåren hade också väldigt mycket ull och dessutom var det mycket rönnbär sade han. Nu ligger ju Landskrona vid Öresund, men bara ett par mil inåt land brukar det vara betydligt kallare och där ligger snön kvar också. Jag gillar INTE snö, men vill inte ha "skånsk" vinter heller. Det blir så råkallt och blåser hela tiden. Jag går i ide och vaknar i april, tror jag!
håller dig sällskap i idet, får jag ta med katterna? Maggan47