Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 629 ggr
yavannaKementari
0

Tidig könsmogenhet? 14 veckor!!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tyvärr verkar det som Rhodry försöker slå rekord i känsmogenhet. Han och hans syster är mellan 14-16 veckor gammla så det är ju ingen omöjlighet att något snart händer påriktigt :/ Rhodry försöker, utan tvivel, para sig med sin syster (han har inte riktigt fått kläm på det än som tur är!).

Oh om bara en av dem kunde få ett hem så skulle problemet vara borta. Brangwen är iallafall inte könsmogen än.

Men är det inte galet tidigt, eller "övar" Rhodry bara?

Hawknestgrove
0

HElt säkert över han bara och försöker visa vem som bestämmer. Arne som är kastrat och således inte ska ha någon könsdrift försöker sätta på här hemma, katter och mjukdjur. Men det är väl en del i ett dominansbeteende, eller hur?

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

vanessa
0

Det är ett dominansbeteende. Han vill berätta att han är mannen i huset. Så det är väldigt, väldigt liten chans att han är redo på riktigt. Men katter kan inte som vi diskutera och säga att jag är den som är bäst här. Så då tar de till kroppsspråket. Och det sättet är det mest förnedrande egentligen att bli utsatt för, oavsett om man är katt eller människa. Så han har väl lite storhetskattsinne just nu. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Hawknestgrove
0

Haha, Vanessa! Då har husse rätt, när han blir helförb****d på Arne, som sätter på hans lilla ögonsten Esther. Hon piper dessutom så ynkligt och ger inte igen

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

yavannaKementari
0

storhetskattsinne Vilket bra ord :D

Tack så jättemycket, blev lite orolig där, för de känns så himmla små. Nu kan jag lugna ner mig :)